addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupsimageimagesinstagramlinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonStartprice-ribbonImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruseryahoo

Colombianos in the San Francisco Bay Area Message Board › Colombian salsera needs your help!

Colombian salsera needs your help!

Laberinto O.
user 36621282
San Francisco, CA
Post #: 1
Hola! I'm a Colombian-Peruvian salsa dancer who is in a contest -- I need your help to win -- all you have to do is "like" my foto. To make things better, my amazing friend, a fellow Latino engineer and dancer, is also donating $.25 for every "like" my picture gets to DonorsChoose.org which will help students in need! How awesome is that?

If you could please CLICK on the picture and LIKE it, I would so appreciate it! .
And if you will, please SHARE, SHARE, SHARE amongst your networks! Soooo would appreciate this !!!

Hola soy una salsera Colombiana-Peruana-Niuyorquina . Estoy en un concurso y ya estoy por ganar -- por favor voten por mi. Lo único que tienen que hacer es hacer "click"en la foto y despues darle un "me gusta." Es mas, por cada "me gusta" que mi foto recibe, mi amigo querido va donar $.25 a una organización que se llama DonorsChoose.org, y por lo tanto su apoyo ayudará también a nuestras escuelas. Por favor compartan esta foto! Agradezco su apoyo!! ♥ ♥

Aqui esta mi foto: https://www.facebook....­

*****Por favor hagan click en la foto primero y despues gustarla (gustar este comentario no cuenta como voto) Gracias******
A former member
Post #: 1
Suerte! Ojala ganes.
Laberinto O.
user 36621282
San Francisco, CA
Post #: 2
Gracias! -- Esta entre yo y la salsera de Turquia . Gracias por tu apoyo!