addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupsimageimagesinstagramlinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruseryahoo

Zumba or kayaking !!!

ZUMMMMBA TIME!!!! FREEEEEE
The exercise craze that has everyone moving to the beat.

ACE certified personal trainer, Oscar Sajche shows you how to make your workout a party! Come see why hundreds of Houstonians come out to the park to move it and lose it! Under 18 must have parent consent. No pre-registration. Participants are required to sign an exercise release form upon arrival. Bring a towel and water.

OR

******option 4 the guys if they dont wanna do zumba:
KAYAKING.....FREEEEE
The Buffalo Bayou Shuttle Service now offers kayak classes at Discovery Green. The class is broken into two stages. * Stage 1: Safety and Instruction * Stage 2: Supervised Paddling

Buffalo Bayou Shuttle Service
www.bayoushuttle.com

Additional Information
Experience something that will have you and your friends talking! Enjoy a kayak class on Kinder Lake in the shadow of Houston's dramatic skyline. It can be very relaxing, peaceful, and serene, while awakening your awareness of nature. What you need to know: * Must be 18 or older to participate.

lets meet by the tables BY THE STAGE 6:00-625pm.
Both classes start at 630pm.
ill have a red hat on till b4 the class starts.Try to memorise my face cos it gets packed!!

Join or login to comment.

  • janet

    always soooo much fun at zumb. got the chance to watch the kayaking class 2 and it semed like a lot of fun :). Great meeting u al. fun timezzzz and great belly laughs lol

    August 23, 2012

  • A former member
    A former member

    Patty, lets keep in touch. [masked]

    1 · August 22, 2012

  • Patty V.

    Zumba was so much fun! The music was great.

    August 22, 2012

  • A former member
    A former member

    Had a wonderful time kayaking ! Love it! Had trouble finding our group by the stage.

    August 22, 2012

  • A former member
    A former member

    Fantastic!

    August 22, 2012

  • Patty V.

    It sprinkled a bit, but it stopped now. So come on down. At The Grove now, but will try to be at Zumba closer to seven.

    1 · August 22, 2012

  • janet

    change of plans ( hat), will b wearing a pink hat instead and booty shorts on top of my legguings that say las vegas!!

    August 22, 2012

  • janet

    i wishhhhh patty. i cd prolly do it afterrr. im a weak ass, cant drink then work out lol. lets do afterrr zumba lol

    August 22, 2012

    • Patty V.

      I know what you mean, Janet. I don't drink alcohol, so it will just be tea for me. And it will be my very first Zumba class so I will probably be a little slow anyway. LOL. I will be at The Grove before the Zumba class, but I can go with you after the class too if you want. : )

      August 22, 2012

  • Patty V.

    Let's go eat/drink first: 5:15pm-6:30pm. The Grove Rooftop (by Discovery Green), Free Delicious hors d'oeuvre & Live Music! Incredible Happy Hour $Prices! Air Conditioned. 1611 Lamar Street. I'll be there with some HSF friends, then will head to Zumba. http://www.thegrovehouston.com/sundown

    August 22, 2012

  • janet

    yay fun, thanks for letting us know u guys. pls lets meetup there a lile early , btwn 6-620 so we can all meet and introduce ourselves 2 eachother

    August 20, 2012

  • Yogi

    Its Kayaking for me :)

    1 · August 20, 2012

  • Victoria

    I'd like to go to Zumba.

    August 19, 2012

  • janet

    pls let us know here in the page if u r coming for zumba or kayaking? :)

    August 19, 2012

  • janet

    ok patty, hopefuly u can make it :)

    August 19, 2012

  • Patty V.

    This sounds like fun. I'll wait closer to the day before I RSVP to make sure I'm not working. Thanks.

    1 · August 17, 2012

12 went

Our Sponsors

People in this
Meetup are also in:

Sign up

Meetup members, Log in

By clicking "Sign up" or "Sign up using Facebook", you confirm that you accept our Terms of Service & Privacy Policy