Drammen Software Developer Meetup Message Board › På tide med nytt møte?

På tide med nytt møte?

Sølve H.
user 10845824
Drammen, NO
Post #: 2
Hei,

Jeg fikk ikke vært med på forrige møte om SoSQL, så jeg er ikke oppdatert på hva dere evt. sa om neste møte. Men det hadde vært greit med litt kode, pizza og øl før jul. Men det er kanskje fullbooket til julebord?
Noen som vet mer?

Sølve
Rune J.
user 32924602
Drammen, NO
Post #: 5
Jeg er veldig klar for dette - spørsmålet er vel bare hva emnet skal være, og hvem som føler seg kallet til å presentere noe, om det er nødvendig? Det virker som denne gruppa kan få interessant diskusjon ut av hva som helst, men litt fokus er kanskje greit. :) Jeg har et prosjekt på gang som kan være interessant å snakke om når det er ferdig, men det er ikke nå.

For min del går det greit å få til noe før jul så lenge det fortsatt skjer på en ukedag. :)
Odd Helge G.
trueform
Group Organizer
Oslo, NO
Post #: 6
Ja.
Jeg har akkurat fått hodet over vannet på en heller hektisk prosjektperiode. Så nå er jeg klar for mer fagprat og øl.
Det jeg godt kunne tenkt meg var en "show and tell" runde, med att folk viser frem jobb prosjektene sine og snakker litt om tekniske utfordringer eller andre elementer. Jeg tenker at kanskje 2-3 stykker med en halvtime på hver.
Rune J.
user 32924602
Drammen, NO
Post #: 6
Wohoo!

Jeg har som nevnt et prosjekt på gang som kunne egne seg for en sånn runde. Det er tidlig i utviklingen enda, men det overordnede designet er på plass, og hvis ingen andre har noe klart som de kan vise frem, så kan jeg godt ta en av halvtimene.

Hvis det derimot er nok andre som kan snakke om prosjekter, så kan jeg godt vente til neste runde, sånn at det blir mer kode og mindre skjematiske tegninger og kjeft pga. Powerpoint. :)