General Trivia Night!

  • June 27, 2014 · 7:15 PM
  • This location is shown only to members

My ultimate goal is to make the night fun for everyone. You’re all going to learn new facts, bond with people over niche interests, and bask in the glory of knowing useless tidbits of information. People will be joined into even teams. General Trivia will include Movies/Show, Sci-fi/fantasy, Comic books/VideoGames. Prizes will be included! Any questions or concerns please don't hesititate to ask.

Join or login to comment.

  • Juan Pablo Reyes A.

    I had a lot of fun meeting new and fresh members :)

    2 · June 29

  • Roxy

    Thanks everyone for coming! I had such a great time! Total success!

    7 · June 28

    • Roxy

      Eric: OK cool I'll text you right now so you can save my number

      1 · June 28

    • Eric

      Um... never got the text

      June 28

  • Cortez

    Had a great time! Everyone there was very cool and friendly. Look forward to future events..

    2 · June 28

    • Roxy

      Thanks for coming! Hope to see you again!

      June 28

  • Jamie

    This was such a great event! Thanks for hosting Roxy!! It was great meeting everyone!

    2 · June 28

    • Roxy

      No problem!! It was awesome seeing you again! Hope to see you all again!

      June 28

  • Krista

    I had such a great time last night... Enjoyed meeting everyone!!! Roxy you host a great Trivia!!!!

    3 · June 28

    • Roxy

      Thank you! I'm so glad I met all you guys :)))))

      June 28

  • Krista

    Roxy is there a gate? Do we need a code?

    June 27

  • Chris H.

    I'm gonna be a Lil late but will be there

    June 27

  • Todd S.

    Ok where is your place

    June 27

  • Roxy

    If anyone has dog allergies please take your allergy meds ;)

    1 · June 27

    • Eric

      None here... also, I'm taking off from my place now so I can get something that's a little alcoholic maybe...

      June 27

    • Roxy

      Lol no problem

      June 27

  • Roxy

    I need someone to bring ice at least 2 bags of ice much appreciated

    June 27

  • Kristina R

    I have to cancel... I'm sorry :( please tell someone on the waiting list ...

    June 27

    • Roxy

      Will do thanks for letting me know :) hope to see you at another event

      June 27

  • Roxy

    If people can't make it to this... Don't worry.. We will be having another trivia night event pretty soon. We will have some prizes and a raffle here or there

    2 · June 25

    • Eric

      Yeah, do we need drinks? I can easily hit up Spec's before I come over...

      June 27

    • Chris H.

      Roxy u know me already I'll got two six pack of Bush lol jk

      June 27

  • Roxy

    So I'm changing the time from 7:15-7:30 due to people getting out late from work.. That does not mean that I am starting at that time it means just to start arriving at that time :)

    1 · June 27

  • Roxy

    Please update your RSVP everyone! Can't wait to meet you all! Excuse my space hopefully we can all fit :)

    June 26

  • Cortez

    This would be my first meet-up, well if there's room. Lol. Sounds like lots of fun.

    June 25

  • Eric

    As I've had to post on every RSVP, I have an interview tomorrow, and I'm not sure if I'll actually be available for the meetup. If I'm not, I'll try to remember to change my RSVP to no. Thanks for understanding.

    June 23

    • Roxy

      Its cool plus there is a waiting list but if I change venue I will surely let you know

      June 23

  • Roxy

    Everyone cool with pizza n wings?

    6 · June 20

  • A former member
    A former member

    Alright, unless the Geek Symposium is also meeting inside your apartment, I should be able to join the (correct) meetup this time. :)

    4 · June 19

    • Roxy

      Lmao! Awesome!

      June 19

  • Manda

    I don't get out of work until 7pm and I work in Katy - is it alright to be a little late?

    1 · June 13

    • Chris H.

      Damn okay as soon as I get a good ac unit at my house I'll host I'm at 45 and Lockwood near U of H central campus

      1 · June 18

    • Roxy

      CJ a friend of mine lives near I45 and parker but idk if he's coming to this

      June 18

  • Kristina R

    Is the place going to explode from overcapacity if another person (me) RSVPs?

    June 18

    • Todd S.

      Roxy may have to rent out nrg stadium

      1 · June 18

    • Roxy

      Lmao! I may have to :P but I don't mind the RSVP... Sometimes people say they're coming and at the end they don't. The day before the event I'll ask everyone through private message if they are still coming by

      June 18

  • Roxy

    Already making questions and I will be ordering our prizes tonight!

    5 · June 17

  • Todd S.

    If there is room. First meet-up, wanted to do the Dr Who Meet-Up but have to work late.

    1 · June 16

    • Roxy

      Its cool come on by.. We'll try making room lol

      June 17

  • Marie

    I'm always in last place lmao.

    June 16

    • Marie

      Oooh Teams! LOL and I might actually know some of these categories.

      1 · June 16

  • Maggie

    This will be my first meetup! :)

    1 · June 14

  • Jamie

    This sounds like a lot of fun!! I'm excited :)

    1 · June 14

  • WatsonvsKJBR

    I would love to be part of this Trivia Fun! Lets see if anyone of us are Jeopardy! material!

    Cheers,
    Tahir

    1 · June 5

17 went

People in this
Meetup are also in:

Imagine having a community behind you

Get started Learn more
Rafaël

We just grab a coffee and speak French. Some people have been coming every week for months... it creates a kind of warmth to the group.

Rafaël, started French Conversation Group

Start your Meetup today

Act now and get 50% off.
Until February 1.

Sign up

Meetup members, Log in

By clicking "Sign up" or "Sign up using Facebook", you confirm that you accept our Terms of Service & Privacy Policy