addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwchatcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrosseditemptyheartexportfacebookfolderfullheartglobegmailgoogleimageimagesinstagramlinklocation-pinmagnifying-glassmailminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonplusprice-ribbonImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruseryahoo

KidsaKoder Rælingen Message Board › Plan for Kodeklubben i Rælingen tirsdag 21.1

Plan for Kodeklubben i Rælingen tirsdag 21.1

Dag E.
user 117160532
Oslo, NO
Hei alle LKK.r'ere !
Takk for sist på foreldremøte 7. januar. Jeg sender dere 2 linker som jeg ber dere bruke (ASAP. Hvis du får problemer, send mail til meg på dag@ermesjo.info eller dagermesjo@gmail.com, alternativt ring meg på 934 03 947). Hvis dere følger linken, kan dere laste ned:
1. PowerPoint: "20140107LKKr.pptx" Hvis du går til slide nr. 14, som heter "Mere om Scratch", finner du nyttige linker til intro og undervisningsmateriell om Scratch. Bruk denne linken for å laste ned denne PPT'en:
https://dl.dropboxuse...­
2. Oppgaveark: Det er en zip-fil på 12mb som heter "Velkomstpakke-2013-09.10.zip"­. Last denne ned og pakk den ut. Denne inneholder undermapper med Scratch-oppgaver på norsk! Bruk denne linken for å laste ned denne zip'en:
https://dl.dropboxuse...­
Når det gjelder oppgavefordeling ble vi enige om følgende:
Bevertning:

• Saft: Liv
  • Epler: Oddvar
  • Kaffe: Dag
  • Kjeks: Kari Anne

Andre oppgaver:

• Ranselpost: Dag og Tor Espen (prøver å få dette ut fra 13.1)
  • Printe ut oppgaver fra "Velkomstpakke": Liv H. Harthold
  • Artikkel til RB for 21.1: Dag
  • Artikkel på RB.no: Dag (takk for link, Oddvar)
  • Koordinere 21.1 (foredragsholdere, video, åpning): Elisabeth Aandalen, Asgjerd Halseth og Eirik Haugberg; Dag

MERK: alle på foreldremøtet 7.1 er med å bidrar praktisk den 21.1 (servering, hjelpe barn, ønske velkommen)
Ta kontakt med meg hvis du har spørsmål eller forslag. Nå er det 11 dager igjen. Tvi-tvi!
Vennlig hilsen
Dag