addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1linklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

Lær Kidsa Koding! – Grenland Message Board › Kodeklubber og videre arbeid

Kodeklubber og videre arbeid

Espen Moen K.
kvelland
Group Organizer
Porsgrunn-Skien, NO
Hei
Tiden er overmoden for å komme oss videre med Grenlands avdelingen av LKK. Neste steg bør være å avholde et arbeidsmøte for oss voksne hvor de som ønsker å bidra kan møte.
Det hadde også vært kjempemorsomt å for eksempel fått med:

• En fra IKT Grenland (Dette skal jeg se på)
  • Lærere eller rektorer som er interessert i å gjøre noe rundt dette på skolen sin
  • Kanskje noen relevante fra kommunene, noen som kjenner noen?

Vi ønsker oss også flere bedrifter som kan sponse oss. Dette enten med lokaler eller penger til arbeidet som gjøres.
Jeg lager en meetup uten dato som jeg kaller "arbeidsmøte" så får jeg en oversikt over hvor mange som er villige til å hjelpe til.
PS: Dette skal ikke kreve mye tid, det er og blir et hobby prosjekt. Du trenger ikke å kunne kode for å hjelpe til!!

mvh
Espen Moen Kvelland