align-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcamerachatcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-crosscrosseditfacebookglobegoogleimagesinstagramlocation-pinmagnifying-glassmailmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonplusImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartwitteryahoo

Lær Kidsa Koding! – Grenland Message Board › Hei

Hei

Closed to new replies

Espen Moen K.
kvelland
Group Organizer
Porsgrunn-Skien, NO
Hei på dere
Det nærmer seg vårt arbeidsmøte for kidsakoder i Grenland. (26.11.13)
Vi er foreløbig kun 3 påmeldte, inkludert meg selv. Jeg hadde håpet å få med noen flere.
Om dere ikke kan være med selv så spre dette til andre som kan være interesserte. Dette kan være alt fra lærere, ansatte i kommunen, bedrifter eller bare foreldre.
Håper på mer interesse!!
Hvis det er hensiktsmessig å arbeide mer med å spre dette budskapet kan vi eventuelt utsette møtet litt.
Med vennlig hilsen
Espen Moen Kvelland
Thomas S.
user 109722012
Porsgrunn-Skien, NO
Post #: 2
Hvilke tråder er trukket i, dvs. hvem er spurt/sagt ifra til? Jeg har vært i kontakt med Meierigården ungdomsklubb/kultursenter. De er interesserte, men har i stor grad mistet den gruppen som interesserte seg for data på gamleposten.

Jeg kan ta noen telefoner til kommunene og se hva jeg finner ut der, hvis det ikke allerede er gjort?
Espen Moen K.
kvelland
Group Organizer
Porsgrunn-Skien, NO
Post #: 4
Hvilke tråder er trukket i, dvs. hvem er spurt/sagt ifra til? Jeg har vært i kontakt med Meierigården ungdomsklubb/kultursenter. De er interesserte, men har i stor grad mistet den gruppen som interesserte seg for data på gamleposten.

Jeg kan ta noen telefoner til kommunene og se hva jeg finner ut der, hvis det ikke allerede er gjort?
Heisann

Takk for innlegget og mailen. Jeg har faktisk ikke sett innlegget ditt her. Av en eller annen grunn har det havnet i SPAM hos meg.

Kjempebra at du tar tak.

Det er ikke jobbet mye enda med å få dette ut til kommunene eller noen andre organisasjoner. Status foreløbig har vært å testet ut et par kurs for å se om det er interesse. Og konklusjonen min er vell at det uten tvil er interesse blandt kidsa.

Problemet er å få med meg flere ressurspersoner. Så dette lover bra. Vi setter en ny dag for et møte på nyåret, før det så skal vi ta kontakt med IKT Grenland og veldig gjerne også andre som du nevner.

Du får si fra hvis du trenger noe mer bakgrunnsinfo. Skal også se om jeg få lagt deg inn på yammer(som brukes av kidsakoder i norge) og vår side på kidsakoder.no