addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1linklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

Lær kidsa koding! - Oslo Message Board › Takk for i går, folkens!

Takk for i går, folkens! Vi trenger oversetterdugnad, presentasjoner og SMS til Asker.

Simen S.
user 2528350
Group Organizer
Oslo, NO
Hei, det ble en kjempedag - og kveld. Takk for at du kom!
Jeg kan ikke få sagt det ofte nok: Jeg er så imponert over de flotte menneskene som er med i bevegelsen, og engasjementet og rausheten. Dere er med på skape historie.

Oversettterdugnad! Kodetimen kan være et gjennombrudd for LKK ved mange skoler
Ett ord: DUGNAD! Bruk en halvtime på å sørge for at vi får inn den norske oversettelsen til code.org. Gå til denne siden og meld deg som oversetter. Du skaper en bruker via denne linken, og så får du automatisk beskjed om hva som skal gjøres. Her er en video-veiledning.

Ellers: Gå gjerne inn på denne siden , finn noe enkelt du kan bidra med, og meld fra til Line Moseng om hva du kan gjøre.

Du som holdt presentasjon: Husk å sende den til meg
…også de som ble holdt på dagen. Da får vi laget en oppdateringer på kidsakoder.no som er nyttig for alle som vil spre dette. Her: send i vei

Til slutt: Husk å stemme på kodeklubben i Asker
Husk å sende A3 2303:  Kodeklubben i Asker er en av de nominerte til Askerfondet prisen. Penga går til kodeklubb-arbeidet ved skolene i Asker kommune.
Ha en fortsatt god helg.
/Simen