Let's speak English - Parlons anglais Message Board › IMPORTANT CHANGE FOR TONIGHT, see details in content

IMPORTANT CHANGE FOR TONIGHT, see details in content

Elodie
user 12537878
Group Organizer
Paris, FR
Français à suivre

Dear all,

I have just been informed by the Pranzo that there would be a change in tonight's programme. The two New York comics, Russ Meneve and Sandy Marks, won't perform a full show as originally planned. Instead Sebastian Marx, a New York comedian, will host the evening and there will be a few other other quality comics for a traditional stand up comedy showcase. However the two Special guests will still headline by ending up the night. For me that remains a good opportunity to attend a show in English while having fun !
Please note that the time of the showcase has also changed, it will start at 9.30 so I suggest that we should meet at 9 pm.

I'm really sorry about those changes that I could not foresee at all. I hope that will work for you anyway.

Looking forward to seeing you tonight,

Bonjour à tous,

je viens d'être informée par le Pranzo d'un changement concernant le programme de ce soir. En effet, les deux comiques new yorkais Rosse Meneve et Sandy Marks ne donneront pas un spectacle complet comme initialement prévu. Au lieu de ça, Sebastian Marx présentera la soirée et quelques autres comiques de qualité se produiront également. Cependant, les deux invités spéciaux nous montreront un aperçu de leur talent en fin de soirée.
S'il vous plaît, notez que l'heure du show a également changé, il débutera à 21h30. Je suggère donc que nous nous retrouvions à 21h.

Je suis vraiment désolée pour ces changements de dernière minute mais je ne pouvais absolument pas les prévoir. J'espère que cela vous conviendra quoi qu'il en soit.

Dans l'attente de vous voir ce soir