align-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcamerachatcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-crosscrosseditfacebookglobegoogleimagesinstagramlocation-pinmagnifying-glassmailmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonplusImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartwitteryahoo

Microsoft UC User Group Norway Message Board › Tema for neste MeetUp i MUCUGN

Tema for neste MeetUp i MUCUGN

Rune Dyrhaug S.
user 95499922
Oslo, NO
Hei folkens!
Selv om det sikkert er fokus på sommer og ferie for mange av dere så tillater jeg meg likevel å komme med en liten sommerhilsen og oppfølging av UC brukergruppas kommende aktiviteter.
Vi er i gang med å planlegge neste gruppemøte i MUCUGN, endelig dato vil bli annonsert god tid i forveien. I den forbindelse ønsker vi innspill til tema. Noen forslag foreligger allerede, men vi tar gjerne mot flere.
Se post på hjemmesiden angående tema (http://www.meetup.com/MUCUGN/pages/Tema_for_kommende_MeetUp%27s­), og bruk diskusjonssidene under MUCUGN til å komme med andre forslag dere måtte ha. Vi kommer til å kjøre en avstemming på tema i løpet av august, så - stay tuned!
Ha en riktig god sommer inntil videre!

På vegne av MUCUGN organizers,
Rune Dyrhaug Stoknes
Lasse Nordvik W.
lawedo
Bergen, NO
Post #: 1
Tillater meg å opprette en poll på neste møtes tema.
Vi stenger avstemmingen den 15. August

Stem her!

Fortsatt god sommer,
Lasse Wedø