addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupsimageimagesinstagramlinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruseryahoo
Malin
user 142873552
Manchester, GB
Post #: 1
Hejsan! Jag blev nyss medlem i eran fina grupp med en förhoppning om att träffa nya vänner. Jag insåg dessvärre snabbt att de flesta av era träffar är på kvällstid och det är svårt för mig att delta då jag har en liten bebis att ta hand om. Jag kanske dyker upp på någon tillställning i framtiden. Men tills dess är ni välkomna att höra av er till mig ifall ni är nyfikna på vem ja är. Ha det så trevligt på era träffar// Malin
Tony B.
TonyBray
Group Organizer
Marple, GB
Post #: 5
Hej Malin,
Och välkommen!
Några personer har frågat om en Meetup för föräldrar och unga barn. En bra idé. Det enklaste sättet att börja det är att välja ett lämpligt datum och plats, bjuda in alla, och sedan, förhoppningsvis, massor av föräldrar och barn ska dyka upp. Om någon har några förslag, kommer jag gärna hjälpa dem att organisera det, men som mitt eget "barn" är 24 år, jag kommer att kämpa för att få honom tillsammans!
Vi ses snart,
Tony