PHPAmersfoort Message Board › Welkom!

Welkom!

Stefan K.
skoop
Group Organizer
Utrecht, NL
Post #: 3
Welkom iedereen op deze meetup! Binnenkort zullen we hier onze eerste meeting inplannen. Tot die tijd: Wat verwacht jij van een groep als PHPAmersfoort? We hebben binnenkort een overleg over wat we willen gaan doen, en feedback is erg welkom!
Matthias N.
user 43373022
Utrecht, NL
Post #: 1
Leuk idee, PHPAmersfoort! Het lijkt me gaaf om in de regio een keer een "coding dojo" meeting te doen (http://codingdojo.org...­. Wie weet een idee om mee te nemen.

Succes vanavond!
Richard T.
user 79269192
Amersfoort, NL
Post #: 1
Leuk idee Matthias, dat lijkt mij ook wel wat.
Ik ben sowieso voor het idee om naast alleen presentaties ook andere activiteiten te organiseren.
Patrick S.
user 47201912
Amsterdam, NL
Post #: 2
Goed plan, worden er ook andere frameworks gebruikt behalve Zend en Symphony?
Ik gebruik zelf Yii.
Stefan K.
skoop
Group Organizer
Utrecht, NL
Post #: 4
Voor usergroups zijn Symfony en Zend Framework de meest logische om aandacht aan te besteden, maar ik sta er altijd voor open om een keer een spreker over andere frameworks te hebben. Er bestaat immers meer in deze wereld dat sf en zf ;)
Richard T.
user 79269192
Amersfoort, NL
Post #: 2
Laten we ons vooral niet beperken door op een beperkt aantal frameworks te focussen!
Ik ben wel geïnteresseerd in wat andere frameworks te bieden hebben, en wat niet.