The Paris German Language Meetup Group Message Board › Lust auf eine Sylvesterfeier? Gemeinsam planen - gemeinsam feiern!

Lust auf eine Sylvesterfeier? Gemeinsam planen - gemeinsam feiern!

*Ingrid*
triesteparis
Paris, FR
Liebe Paris German Meetup Freunde,

Eins zwei drei im Sauseschritt, eilt die Zeit, wir eilen mit!

Wie Wilhelm Busch so schoen geschrieben hat.... geht schon wieder ein Jahr zu Ende.
Wer von Euch bleibt in Paris und weiss noch nicht, was er am 31.12. machen wird?
Wer hat einen Tipp, wo wir gemeinsam feiern koennen?

Ich dachte, wir gehen entweder ins Theater oder schauen uns einen Film an und ziehen dann um die Haeuser... Auch ein Lokal (vielleicht eine Peniche ?) waere fein.
Ein Beispiel: www.parisbouge.com/event/75734/­

Bis 23. Dezember sammeln wir Eure Vorschlaege und dann stellen wir das Ergebnis als Meetup auf unsere Homepage.

Ich freue mich auf Eure Vorschlaege und Zusagen! SAVE THE DATE 31-12-2011!!

===

Dear Paris German Meetup Fans,

One, two, three, in rapid shoe...it runs the time...we`r running too!

As Wilhelm Busch superbly wrote... another year will finish soon.

Who will remain in Paris and doesn't know, how and where to celebrate New Year's eve?
Who has any idea, where we can celebrate together?

I thought, we go to the theatre or watch a funny movie and stroll around later on... Or let's meet in a bar, club or peniche, maybe?
For exemple: www.parisbouge.com/event/75734/­

I will collect your proposals until 23 December and then publish details for a Meetup on our Homepage.

I look forward to receiving your ideas and attending confirmations ! SAVE THE DATE 31-12-2011!!