align-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcamerachatcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-crosscrosseditfacebookglobegoogleimagesinstagramlocation-pinmagnifying-glassmailmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonplusImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartwitteryahoo

Denver Stammtisch Message Board › German Book Fair in Boulder Saturday May 7th, 8am -3pm

German Book Fair in Boulder Saturday May 7th, 8am -3pm

Claudia S.
user 12624497
San Jose, CA
Post #: 2
Hallo,

Endlich ist es so weit. Unser deutscher Book Fair ist am Samstag 7. Mai von 8.00-15.00 Uhr in Boulder.

Ich möchte Sie herzlich zu unserem Bücherverkauf von deutschen Baby-, Kinder-, Jugend-, Erwachsenen-, und Deutschlerner Büchern einladen. Wir verkaufen die Bücher zu normalen Verlagspreisen. Wir machen also keinen Gewinn an den Büchern, sondern wollen Deutsch-sprechenden die Möglichkeit geben hier in Boulder nach deutschen Büchern zu stöbern.

Ich habe Bücher von verschiedenen deutschen Verlagen (Arena, Carlson, Coppenrath, DTV, Esslinger, Klett, Kosmos, Langenscheidt, Loewe, Oetinger, Ravensburger, Tessloff, …) bestellt, und zusätzlich gibt es inzwischen auch etliche gebrauchte Bücher für erwachsene Leser.

Ich werde zudem jede Menge deutscher Lehrwerke (von Klett, Langenscheidt, Hueber) zur Ansicht auslegen, die Lehrer und Professoren ansehen können, und die ich bei Bedarf bestellen kann.

Der Bücherverkauf finded am Samstag den 7. Mai von 8.00 bis 15.00 Uhr an der Summit Middle School in Boulder statt. Addresse: Summit Middle School, 4655 Hanover Avenue, Boulder

Ich würde Sie auch bitten, diese E-mail an andere deutsch-sprechende Personen weiterzuleiten, damit unser erster Bücherverkauf gleich ein Erfolg wird.

Wenn Sie Fragen haben, rufen Sie mich, Claudia Schroeppel, bitte unter # 480 773 9511 an.

Ich würde mich freuen Sie morgen kennenzulernen oder wiederzusehen.

Mit freundlichen Grüßen,
Claudia Schroeppel

Flyer:

Colorado International School

GERMAN BOOK FAIR

May 7th, 2011
8:00 am - 3:00 pm
At Summit Middle School
4655 Hanover Avenue
Boulder, CO

Join CoIS’ Boulder Samstagsschule for a very special Book Fair!

· Many German Publishers (Arena, Carlson, Coppenrath, DTV, Esslinger, Klett, Kosmos, Langenscheidt, Loewe, Oetinger, Ravensburger, Tessloff, …)
· Wide range of books for beginning to advanced readers and books for parents to read to their children
· Readers for teenage or adult students studying German at different levels
· Other materials for studying German like verb-wheels and dictionaries (Langenscheidt & Klett)

If you know other families interested in German, please help us spread the word about the book fair. If you have any questions or have German books that you would like to sell or donate please contact Claudia Schroeppel (cell 480 773 9511). This is an event for the community. CoIS is selling the books at the publisher’s retail price.

The CoIS Boulder Saturday School will operate its regular classes from 10 a.m. to 1 p.m. Please browse our Book Fair at any time, observe our classes from 10 a.m. to 1 p.m., and meet with our teachers before and after class if you would like our recommendations on books. Even if you cannot join us on May 7th, you are always welcome to observe any Saturday classes from 10 a.m. to 1 p.m. between now and May 21st when classes end for 2010-2011 (there is no class on May 14th).

We look forward to seeing you at CoIS’ Boulder Samstagsschule!

Colorado International School
4100 E. Iliff Avenue
Denver, CO 80222

Tel.: 303-282-6666
Fax: 303-759-5035
www.coloradointernationalschool.org
Email: german@coloradointernationalschool.org