Stitch n' Bitch in Montréal (Knitting & Crochet) Message Board › Prochains rendez-vous / Next meetings

Prochains rendez-vous / Next meetings

Ysabelh
Posted Sep 28, 2011 11:16 AM
user 22206941
Group Organizer
Montréal, QC
Send an Email You are unable to greet this member
Bonjour tout le monde !

Je vous informe que j'ai effectué quelques changements concernant les prochains rendez-vous.

Ils auront lieu tous les mardis à partir de 17h. Vous pouvez arriver entre 17h et 19h30, le Starbuck's ferme à 22h.

Pour le moment, si nous sommes 10 ou moins, nous nous rejoindre au Starbucks rue Saint Denis et si nous sommes plus de 10, nous irons dans le bar Saint Sulpice (on peut y boire et y manger) entrée rue Saint Denis en face du Starbucks.

Que vous soyez débutantes ou expertes, n'ayez pas peur de nous rejoindre, vous y trouverez plein de conseils !

J'espère que cela vous convient.

A bientôt,

Isabelle

Hi everyone!

I inform you that I made changes about the next meetings.

It will be every Tuesdays from 5 pm. You can come between 5 pm and 7.30 pm, Starbucks closes at 10 pm.

For now, if we are 10 or less we'll meet at Starbucks on Saint Denis and if we are more than 10, we'll go to the bar Saint Sulpice (it's possible to eat and drink there). The entrance is on Saint Denis in front of Starbucks.

No matter if you are an beginner or an advanced knitter, you'll fin help here!

I hope the changes are convenient for you.

See you soon,

Isabelle