addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupsimageimagesinstagramlinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonStartprice-ribbonImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruseryahoo

Windows Developer Community Oslo Message Board › Den norske Marketplace

Den norske Marketplace

Thore B.
user 10872739
Oslo, NO
Post #: 4
Så vidt jeg skjønner er Marketplace på plass for norske brukere.

Er det noen som bruker denne. Hvis ja, har man tilgang til de fleste apps? Hva annet får man tilgang til?

Så langt har jeg brukt USA med "amerikansk" hotmail adresse. Der har jeg ikke lykkes i å kjøpe apps, kun lastet ned free og trials.

Thore
Harald Heide G.
user 12956043
Oslo, NO
Post #: 2
Får fremdeles beskjed: "Marketplace is not yet available in your counrty/region." med Samsung wp7

Har jeg missa en upgrade??? Har ikke kjørt in Mango beta greia... (for mye hazzle og regner med prod versjonen kommer medio september???)cool
Ronny G.
user 10923525
Oslo, NO
Post #: 48
Du må ha installert Mango på telefonen får å få det til å virke ja.

Og dessverre må du factory resette telefonen for å få lov til å legge inn en annen LiveID...hvis du har brukt en amerikansk eller engelsk LiveID frem til nå.

Har du brukt en norsk LiveID på telefonen, så skal det være nok å oppdatere til Mango.

Begynner å bli en del apps som er synlige på norsk Marketplace også nå. Er jo kun en re-publish for utviklerne for å få sin app synlig i Norge++, så det bør alle gjøre....men sist jeg sjekket (forrige uke) så var Kindle ikke synlig med Norsk LiveID, og ikke AppTracker heller. Jeg gikk derfor tilbake til min amerikanske LiveID inntil videre.

Best app'n på Marketplace er selvfølgelig synlig i Norge ;)
http://www.youtube.co...­