Windows Phone Developer Community Message Board › Kommer dere til å kjøpe wp7 telefon på tross av manglende marketplace?

Kommer dere til å kjøpe wp7 telefon på tross av manglende marketplace?

Roger G.
user 12470829
Haugesund, NO
Post #: 2
Send an Email Post a Greeting
Må si det var en gedigen skuffelse da jeg fant ut at vi ikke har tilgang til marketplace i Norge. Jeg er allikevel veldig fristet til å kjøpe tlf nå og gamble på at marketplace blir åpnet veldig snart, men det er ikke godt å si hvor lang tid det vil ta? Hva tenker du - blir det wp7 telefoner på de 101 medlemmene her fra november av?
Terje P.
user 12920243
Vaksdal, NO
Post #: 10
Skal vel ikke se bort fra at det blir en WP7-mobil på meg også for utviklingsformål, men kommer nok fortsatt til å bruke Android-mobil som hovedmobil.
Sølve H.
user 10845824
Drammen, NO
Post #: 1
Tror nok jeg kommer til å kjøpe en WP7 for å kunne kjøre interne apps.
Avhengig av hva man klarer å få installert får vi se om det blir eneste telefon eller en av flere.

Får evt. satse på mange sample apps ifra codeplex & co som kan installeres ifra lokal pc.
Harald Heide G.
user 11467170
Oslo, NO
Post #: 1
Hvis man fortsetter samme marketplace strategi og holdning som i Mobile 6.5 og tilsynelatende satser på å dra inn spenn like mye fra utviklerne som fra sluttbruker, bør man være kjapp hvis man vil sikre seg en wp7 før de blir dratt inn igjen fra markedet etter å ha tapt konkuransen med android, Ipod og resten av gjengen...

Born in the USA strictly for the US market???
Ronny G.
user 10923525
Oslo, NO
Post #: 33
Fra de samtalene jeg har hatt med diverse Microsoft personer, og fra hva jeg har sett av rykter og uttalelser av "folk med inside info" på nettet. Så er jeg temlig sikker på at vi ser Marketplace++ (dvs. offisiell norsk lansering) innen utgangen av året. Ikke noe jeg vet...men bare min feeling fra alt som sier mellom linjene rundt om kring, samt den fokusen MS har på WP7.

Jeg hadde helt sikkert kjøpt en WP7 telefon hvis ikke jeg hadde vunnet en.

Og jeg kommer helt sikkert til å kjøpe en også etterhvert...når DELL'n blir mulig å få tak i. De som lanseres i Norge i første "uoffisielle runde" var de minst spennende WP7 telefonene...synes nå iallefall jeg.

Per Ola S.
PerOla
Group Organizer
Oslo, NO
Post #: 14
Jeg kommer helt klart til å skaffe meg en WP7 telefon, men jeg tror nok at jeg venter litt og ikke går for den første og "beste".

Jeg håper og tror som Ronny at vi ser Marketplace ganske så snart her i Norge også:)