addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwchatcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrosseditemptyheartfacebookfolderfullheartglobegmailgoogleimagesinstagramlinklocation-pinmagnifying-glassmailminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonplusprice-ribbonImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruseryahoo

Norway Delphi Club Message Board › Nokn her som tilfeldigvis har ein Delphi 5 Pro CD?

Nokn her som tilfeldigvis har ein Delphi 5 Pro CD?

Tor T.
user 13148051
Oslo, NO
Post #: 1
Hei,

Eg kan desverre ikkje finna D5 CD'en min, har eit par prosjekt som berre ligg i denne versjonen, og no har eg bytta PC... Har sjølvsagt linsensnøkkel / serienummer så det er ikkje piratkopiering :-)

Har du ein D5Pro CD betaler eg gjerne porto og media hvis du brenn ein kopi og sender meg...

På forhånd takk hvis eg er heldig ....

Tor
Hamid Reza B.
user 3020647
Oslo, NO
Post #: 17
Har Delphi 5.0 Ent og ikke Pro hvis det hjelper.

Hamid
Gunnar H.
user 10688807
Oslo, NO
Post #: 1
Hvis du fremdeles trenger CD, så skal jeg ha fire liggende i en skuff et sted. Gi beskjed hvis dette fremdeles er aktuelt, så skal jeg se om jeg klarer å finne dem.

Gunnar