addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1light-bulblinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

Oslo Enterprise Search Message Board › Du kan lede Oslo Enterprise Search Meetup

Du kan lede Oslo Enterprise Search Meetup

Vegard S.
user 8038048
Oslo, NO
Oslo Enterprise Search Meetup er byens største tverrfaglige og uavhengige nettverk for søketeknologi og brukeropplevelse.

Siden vi startet opp våren 2010 har vi vokst til 225 medlemmer, arrangert en håndfull meetups, blitt med i et internasjonalt nettverk, etablert oss i trivelige lokaler sentralt på Karl Johan, og opprettet en bitteliten side på Facebook. Fine bilder har vi også tatt.

Nå vil jeg gjerne invitere flere flittige søkeentusiaster til å være med å lede gruppen vår, og jeg håper det er interessant for deg.

Som medarrangør er det ingen krav til hvor ofte du må arrangere en meetup, men et par ganger i løpet av året hadde vært fint. Når du kommer over et interessant tema eller en god foredragsholder, kan du reservere vårt faste lokale og sende ut invitasjon til medlemmene.

På meetupen må du hjelpe til å koble opp laptop, ta imot deltakerne og annonsere foredragsholderen - rett fram og enkelt. Å arrangere meetups er en strålende mulighet til å møte flinke folk, holde deg faglig oppdatert, samt å bidra til utviklingen av ditt fagmiljø.

Svar på denne meldingen hvis du ønsker å bidra, så sender jeg deg litt mer informasjon. Noen har allerede meldt sin interesse, og jeg håper vi har et utvidet arrangørteam på plass i løpet av kort tid.

Med vennlig hilsen,
Vegard Sandvold