addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwchatcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgoogleimageimagesinstagramlinklocation-pinmagnifying-glassmailminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1outlookpersonplusprice-ribbonImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruseryahoo

Oslo Enterprise Search Message Board › Ny organisator for gruppen og veien videre i 2013

Ny organisator for gruppen og veien videre i 2013

Mahmood A.
user 12784062
Oslo, NO
Hei, Jeg skriver denne e-posten til deg fordi Vegard Sandvold; tidligere organisator spurte meg om jeg kunne ta stafettpinnen videre for denne gruppen og jeg takket ja. Han hadde gode grunner for gi dette frivillige vervet videre og jeg takket ja til forespørsel fra Vegard og føler meg privilegert til å fortsatt kunne bistå denne gruppen. 

Og ja jeg brenner fortsatt for søk :-) selv om jeg ikke jobber lenger i Findwise og det vil være artig om denne gruppen fortsatt kommer til å ha et kunnskapsrik liv.

Snart er det nytt år og med det kommer det nye muligheter. Jeg har som mål å få til minst tre til fire  Meetuper neste år om ikke flere fra ulike synsvinkler deriblant; teknisk, brukerorientert, design, analyse og også prøve å få fram noen caser der SØK har gitt ROI.

Men for at denne gruppen skal være et sted med engasjement for SØK er jeg avhengig a hjelp fra deg. Med det mener jeg at innspill, forslag og muligheter for presentasjoner mottas med takk.

Da er det bare å ønske deg et riktig godt nyttår!! - Stay tune...

Vennlig hilsen

Mahmood A