Grensesnittet Message Board › Finnes det kontorfelleskap i Trondheim?

Finnes det kontorfelleskap i Trondheim?

Thomas T.
thomthom
Trondheim, NO
Post #: 1
Jeg har blitt tilbudt jobb som UX Expert hos ett firma i USA/UK. Utvikling av brukergrensesnitt, programmering i Ruby, PHP, HTML, JS etc og mer.

De har latt meg jobb ut i fra Trondheim, men jeg har ikke lyst å jobbe hjemmefra. Gjorde det en periode da jeg jobbet freelance som webdesigner. Følte ikke det var bra i lengden å ikke ha skille mellom hjem og jobb, pluss mangelen på folk rundt meg.

Så nå er jeg på utkikk etter ett kontorfelleskap hvor jeg kan jobbe. (Tror det er "kontorfelleskap" det heter på norsk, viss det finnes andre beskrivelse si i fra. Da får jeg mere å søke med. "kontorkollektiv"?)

Vet ikke hva som finnes i Trondheim, så jeg skal bare beskrive hva jeg ideelt ser etter. Viss noen vet om noe som kan passe eller kan gi noen pekepinner på hvor jeg kan søke videre, gi meg beskjed. Takknemmelig for all input.

Jeg ser for meg et kontorlandskap der jeg har ett kontoravluke, lukket eller passe rolig. Hadde vært kjempefint om de andre i felleskapet/kollektivet jobbet med noe lignende, brukergrensesnitt, webdesign, programutvikling og lignende. Et miljø hvor man kan utveksle erfaringer og informasjon.

Er det noen som vet om noe kan passe? Noen ideer hvor jeg kan starte å søke?
Noen som kanskje ikke er i et kontorfelleskap, men har en ledig plass som kunne vært aktuell å leie ut?

Ideelt sett ser jeg etter noe i sentrumsområdet.

Kanskje jeg burde sette opp øl-reward for gode tips..? ;)