Grensesnittet Message Board › Interresert i et lite sideprosjekt med stort potensiale..?

Interresert i et lite sideprosjekt med stort potensiale..?

Sjur B.
user 8277817
Trondheim, NO
Post #: 1
Hei, jeg er en systemutvikler som egentlig hører hjemme i XP/Agile gruppa, men som er på utkikk etter en partner in crime.

Jeg går med et produkt i magen som det begynner å bli på tide med å forløse. Prosjektet har et stort potensialet, men er samtidig egnet for å starte ganske enkelt. Forretningsmessig er det potensialet til inntjening både fra brukerne (les: appstore) og fra innholdsleverandører som søker added value og synlighet hos egne kunder. Produktet vil i første omgang rette seg mot et spesifikt nisjemiljø, men så snart plattformen er på plass er det lett og utvide og rette seg mot andre miljøer som har tilsvarende utfordringer.

For å ha mulighet til å lykkes, men også pga av egen stolthet, er jeg helt avhengig av å et skikkelig UI design, noe jeg vet at jeg ikke er kapabel til å lage selv. Det er der jeg trenger hjelp.

Jeg trenger noen som brenner for bra design og som er kapabel til å ta det helt fra ide til gjennomføring. Erfaring og skillz fra app utvikling (iOS, Android) samt fra web (HTML(5), JS, CSS) er et must. Alt annet er bonus. Jeg er i utgangspunktet ute etter en 50/50 partner så du må også ha en liten gründer i magen. Tanken er å starte i det små som et sideprosjekt så får vi se hvor det tar oss, men som sagt så er det nok potensialet her til å stable en bedrift på bena. Hvordan og hvor fort vi gjør det er helt avhengig av hvem jeg får med meg.

Are you intrigued?
Ta kontakt så kan vi treffes og slå av en prat.

Sjur Bakka
Tlf: 97593375
Epost: sjurba at gmail.