Idziemy tanczyc Rock'n'rol­l'a

To chyba mowi samo za siebie. Tance wygibance w parach, trojkatach i innych figurach niekoniecznie geometrycznych, az padniemy na....(na co kto tam lubi padac).

http://www.joescamden.co.uk/

a wiecej o tym przybytku mozna poczytac tu:

http://www.designmynight.com/london/bars/joes-camden

Proponuje spotkac sie raczej wczesnym wieczorem, zeby byla choc odrobina szansy na jakis stolik. Jezeli zbierze sie nas kilka osob, to postaram sie zrobic rezerwacje.

Join or login to comment.

  • Ivona

    Chyle czola przed panem Tolyszem za nietuzinkowa akcje pokojowa ;) . . . dawno sie tak nie usmialam :D

    1 · February 18, 2013

    • Ivona

      Trzeba miec oczy i uszy naokolo glowy na takich imprezach ;)

      February 19, 2013

    • Marcin T.

      To było już trochę po tym jak poszłaś do domu :)... chyba

      February 20, 2013

  • Kasiek

    Fajna imprezka, czekamy na wiecej Kaśku!

    February 18, 2013

  • Gosia

    Bardzo mily wieczor. Dobrze bylo wasz wszystkich zobaczyc i poznac przy okazji nowe osoby. Seredcznie wszystkich witamy w naszym "Kulturalnym"gronie :-)

    February 18, 2013

  • milena

    Jednak Polacy umieja sie dobrze bawic.. i to przy kazdej muzyce. Milo bylo was poznac.

    February 18, 2013

  • Edwin

    Było bardzo miło się spotkać

    February 17, 2013

  • Marzena

    Ciesze sie , ze dolaczylam do tak fajnej grupy i moglam spotkac tylu fajnych ludzi. do zobaczenia ...

    February 17, 2013

  • Piotr

    Milo bylo was wszystkich spotkac. Dzieki Kasiu za organizacje. Do zobaczenia

    February 17, 2013

  • Katarzyna

    Dziekuje wszystkim za przybycie! Mam nadzieje, ze sie bawiliscie tak samo dobrze jak ja! Jezeli beda chetni, to za jakis czas zrobimy powtorke z rozrywki. Moze w tym samym miejscu, a moze uda mi sie znalezc cos mniej tlocznego.

    2 · February 17, 2013

  • Patrycja

    z checia dolacze jesli sa ciagle miejsca na liscie gosci :)

    February 15, 2013

    • Marcin T.

      February 16, 2013

    • Edwin

      To jest inspiracja do nastepnego spotkania. Warto przeczytac. Dziekuje za link.

      February 16, 2013

  • sylwia

    ja rowniez bardzo bym chciala, ale cos mi wypadlo I... nidyrydy :-(

    February 16, 2013

  • Magda

    Z niecierpliwoscia czekam na jutro. Do zobaczenia:)

    February 15, 2013

    • Edwin

      Jutro zawsze zaczyna sie dzisiaj ...

      February 15, 2013

  • Pawel

    Kasiu, przepraszam bardzo ale musze sie wylamac i nie dolacze sie jednak. Udanego wieczoru i do zobaczenia niedlugo.

    February 15, 2013

  • John

    rock around the clock,czy cos takiego?

    February 14, 2013

  • Yolaah

    tbc

    February 13, 2013

  • Katarzyna

    Wlasnie zarezerwowalam dla nas miejsce, wiec jezeli ktos bedzie sie pytal to podajcie moje imie i kazcie sie prowadzic.

    Definiujac: bande porabancow gadajaca po polsku az sie echo niesie trudno bedzie przegapic. Jak do tej pory chyba nikomu sie taka sztuka nie udala. Ale jezeli bedziesz sie czul mocno zagubiony, to dzwon do mnie na[masked]

    February 11, 2013

    • Edwin

      Dzięki Święta Katarzyno Łaskiś pełna. Teraz mogę spać spokojnie śniąc jak świetnie tanczę rock'n'roll, ale niestety moment przebudzenia nadchodzi wielkimi krokami. O widzę już światło przede mną, tylko jeszcze nie wiem czy jest to światło nowego dnia, czy też nadjeżdżający pociąg. Tak czy inaczej dziękuję.

      February 11, 2013

  • Marcin T.

    Myślę że najprościej jest się odnaleźć w tańcu...

    1 · February 10, 2013

    • Edwin

      To ma zastosowanie jeśli szukamy siebie. Jeśli szukamy innych osób to może zdefiniujemy jakiś punkt kontaktowy i telefon.

      February 10, 2013

  • Edwin

    A tak bardziej konkretnie to jak sie tam mamy odnależć?

    February 10, 2013

  • sylwia

    Hej, a czy i ja moge sie dolaczyc?

    February 10, 2013

  • WERONIKA

    DOLACZAM:)

    January 23, 2013

  • Yolaah

    tbc

    January 21, 2013

  • Katarzyna

    Iwono..jak ci sie uda przez pol godziny ustac i nie zaplasac ani ciut ciut, to masz u mnie podwojna wodke! Z zagrycha!

    January 14, 2013

    • Ivona

      Jak to dobrze, ze wodki nie pijam :))))))

      January 15, 2013

  • Ivona

    Czy ja moge tylko stac i klaskac?? ;)

    January 14, 2013

  • Pawel

    Ja tez sie dolacze do tych wygibancow ;)

    January 14, 2013

Our Sponsors

Create a Meetup Group and meet new people

Get started Learn more
Bill

I started the group because there wasn't any other type of group like this. I've met some great folks in the group who have become close friends and have also met some amazing business owners.

Bill, started New York City Gay Craft Beer Lovers

Sign up

Meetup members, Log in

By clicking "Sign up" or "Sign up using Facebook", you confirm that you accept our Terms of Service & Privacy Policy