Join or login to comment.

  • Jordan

    I'm thinking about heading over to the Irish Snug at about 8:00, getting a few drinks and heading in to the venue around 9:00 - 9:30, but I'm down for w/e. My cell is[masked]-4642. This is gonna be awesome!!

    April 13, 2013

    • Danielle

      I'll meet you there for some drinks before the show. My # is[masked]-9182. Let me know if anything changes. See you soon!!

      April 13, 2013

    • Jade

      I'm going to the venue at like 8 when doors open to try and save a good spot. My # is[masked] so y'all text me when you get there and ill let you know where we're at. So stoked to see you again Danielle and to meet you Jordan. It's gonna be a great night!!!

      April 13, 2013

  • Jordan

    Only a week away! What do you guys think about meeting up at the Irish Snug before the show?

    1 · April 6, 2013

    • Danielle

      I say on the side. That's because I'm too old for the pit. Look who's lame now? Haha.

      April 11, 2013

    • Jade

      That's what I was thinking too and then if anyone wants to go into the pit they can just force themselves in but well base camp on the side. I hope I get a good spot for us. I am like SO excited I can barely stand it!

      April 11, 2013

  • Matt

    So is this still happening? Because I'm totally down. The Ogden is always a good time :D

    April 2, 2013

    • Danielle

      Sure is! Should be a fun night. Glad you'll be joining us! Stay tuned for pre-show meetup ideas...

      1 · April 2, 2013

    • Jade

      Yeah buddy, we are all SO excited. Come join the party!!

      1 · April 2, 2013

  • A former member
    A former member

    Anyone going to trapfest this weekend? https://www.facebook.com/TrapFest/app_142857339205562

    March 13, 2013

    • Danielle

      This was not on my radar, but while listening to a preview (instead of working, like I'm supposed to be doing), I am intrigued...

      March 13, 2013

  • Jordan

    Super stoked someone added a dubstep show! Haha Im so down for this!

    1 · March 13, 2013

    • Jade

      Glad people out there like Dubstep. You'd be surprised. I was set to go to this by myself bc none of my friends like Dub... Weird

      March 13, 2013

    • Danielle

      We share a circumstance in that regard. I'm starting to doubt my friends' competencies as rational people due to their lack of interest in dubstep lol. I just can't understand the insanity :)

      March 13, 2013

  • Jade

    So excited for this show!!! Happy people have RSVP'd, it'll be a blast!!!

    March 13, 2013

    • Danielle

      Me too!! Keep adding electronic shows, Jade :) I will be there! We'll have to do a pre-show meetup somewhere

      1 · March 13, 2013

    • Jade

      Yes we will for sure. Well set up preconcert meet up as it approaches

      March 13, 2013

5 went

People in this
Meetup are also in:

Sometimes the best Meetup Group is the one you start

Get started Learn more
Rafaël

We just grab a coffee and speak French. Some people have been coming every week for months... it creates a kind of warmth to the group.

Rafaël, started French Conversation Group

Sign up

Meetup members, Log in

By clicking "Sign up" or "Sign up using Facebook", you confirm that you accept our Terms of Service & Privacy Policy