addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1light-bulblinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

scalabin Message Board › Aktivitet?

Aktivitet?

A former member
Post #: 1
Heisan,

Jeg tok Oderskys scalakurs på Coursera for en tid tilbake, syntes det var artig og interessant. Men merker at ting begynner å glippe litt nå, lite anledning til å bruke det.

Lurer litt på aktivitetsnivået i denne gruppen. De events som trenger dato, kommer de til å få det snart?
Jørgen T.
user 76098642
Oslo, NO
Det virker dessverre stille her...
Jeg håper veldig det blir noen events snart. =)
Stein Kåre S.
user 2298848
Group Organizer
Oslo, NO
Hei,

Håper på litt aktivitet her jeg også. For min del har det vært veldig hektisk i det siste (å bli tobarnsfar tar litt tid...). Har dere eller andre noe som dere har lyst til å snakke om så kan vi gjerne dra igang noe. Det behøver ikke å være et fordrag, men like gjerne at vi diskuterer noe. Det kan være alt fra "hvordan best utnytte typeclasses" til "hvordan få kodet scala på prosjekt" eller "funksjonell DDD i Scala". Man trenger ikke å være ekspert (det kan ta tid å bli), men ha lyst til å forberede noen spm. og like å diskutere over noe godt i glasset.

Noen som har lyst til å ta litt initiativ?