Nashville Spanish Language Meetup Group Message Board › Spanish Learning Resources

Spanish Learning Resources

A former member
Post #: 2
Hola guapos y guapas! En el meetup de hoy, Leslee, Gerrit, Sara y yo estuvimos hablando sobre recursos para practicar y mejor nuestro español. Un recurso que he usado durante años y me ha ayudado un montón es un Podcast que se llama "Notes in Spanish." Está hecho por una pareja que vive en Madrid y hay 3 niveles: principante, intermedio y avanzado. Además que ser podcasts que te ayudan, los temas son muy interesantes! Se puede encontrar más información en la pagina de web www.NotesInSpanish.com y hay podcasts (gratis) en el iTunes Store.

¿Cuáles recursos que has usado te han ayudado? ¿Qué nos recomiendarías?

-----

Hola guapos y guapas! In tonight's meetup, Leslee, Gerritt, Sara and I were talking with eachother about some recourses to practice and improve our Spanish. One resource that I've used for a few years that has really helped me is a podcast called "Notes in Spanish." It's made by a couple who lives in Madrid. The podcasts are divided into three levels: "inspired beginners," intermediate, and advanced. Besides being podcasts that really help you, the topics they discuss are really interesting! You can find more information in their webpage www.NotesInSpanish.com, and the free podcasts are also in the iTunes store.

What resources have you used that have helped you? Would you recommend us?