The Stockholm Expat Meetup Group Message Board › U R G E NT ! ! !

U R G E NT ! ! ! Looking for a room or to share a flat in Sthlm or close surbubs. Thanks in advance in your help :) / 0763 - 53 17 86

A former member
Post #: 1
Hi,

U R G E NT ! ! ! Looking for a room or to share a flat in Sthlm or close surbubs.
Thanks in advance in your help :) / 0763 - 53 17 86

BR

Christophe MARTIN

Hej,

Mitt namn är Christophe Martin. Jag har flyttat tillbaka två år sen till Sverige efter några års arbets i Frankrike. Jag har påbörjat ett konsult jobb i Stockholm. Så nu letar jag en lägenhet att dela eller ett rum på en korridor i med andra trevliga och sociala människor som jag hoppas kan ge mig en fin start på mitt nya liv i Stockholm med mitt nya jobb.

Jag har bott i kollektiv de senaste åren och vill gärna fortsätta med detta eftersom jag tycker om att ha människor runt omkring mig. Som person är jag ansvarsfull, lojal och skötsam. Jag skulle även beskriva mig som en positiv, glad och tillmötesgående. Jag har inga djur och röker inte.

På min fritid spenderar jag mycket tid åt att umgås med vänner och träna. Men jag
misstänker att jag kommer spendera den mesta av min vakna tid med mitt nya jobb.

Jag är övertygad om att du skulle känna dig trygg med mig som hyresgäst. Referenser, CV och anställningskontrakt finns och hyra kan betalas i förskott. Jag har mycket god ekonomi. Jag tycker ansvar är viktigt så jag betalar alltid mina räkningar samt följer det gemensamma hushållets städschema.
Så är ni ett kollektiv med ett rum över, eller om sonen/dottern bara flyttat hemifrån och ett rum står tomt, eller om du helt enkelt har för stor lägenhet, så hör av er till mig omgående, via mail eller sms/samtal och berätta mer om dig och rummet så blir jag väldigt glad!

Jag hoppas jag kan få komma och presentera mig.

Med bästa hälsningar,
Christophe Martin

0763 - 53 17 86