addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1light-bulblinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

Clojure Berlin Message Board › Mittwoch und lokales fachlies Forum

Mittwoch und lokales fachlies Forum

Stefan E.
edlich
Berlin, DE
Post #: 6
Hallo,

1) ist es möglich auch einmal andere Tage ausser Mittwochs zu nehmen?
Dann hätten vielleicht einige (wie ich, die Mi Abends arbeiten müssen) auch Gelegenheit zu kommen.
Ich kann mich auch gerne mal um Räume kümmern (diesmal keine Hörsäle).

2) Gibt es außer dem Haupt Clojure Forum noch andere für Deutschland / Berlin
oder für unsere Gruppe wo man fachlich diskutieren und sich austauschen kann?
(ich gehe mal davon aus, dass dieses nicht für fachliches gedacht ist?!)
Irgendwie fehlt das.

Viele Grüße
Stefan Edlich
Stefan H.
user 13038905
Berlin, DE
Post #: 2
Hi Stefan,

It's been hard to pick the current schedule already. We compete with other so many other events (schedule-wise). I, personally, don't fancy a change in schedule for this get-together. But maybe, there are other opinions in the group.

Another idea: maybe there is interested in a "accompanying" kind of event, alternating on schedule.

For your second question: there is another Google-hosted mailing list for german Clojure enthusiasts: http://groups.google....­.

Stefan