addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcredit-cardcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobe--smallglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1languagelaunch-new-window--smalllight-bulblinklocation-pinlockm-swarmSearchmailmediummessagesminusmobilemoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahooyoutube

MTUG Script Club Message Board › Winter Scripting Games 2014

Winter Scripting Games 2014

Jan Egil R.
user 47007232
Oslo, NO
Post #: 6
Hei,

I Januar starter Winter Scripting Games 2014, og nytt denne gangen er muligheten for å danne lag i stedet for å delta på egen hånd. Kort fortalt går dette ut på oppgaver som skal løses i PowerShell, for eksempel å lage et script som genererer en rapport med info om Active Directory-brukere eller å lage en function som henter info fra IIS logg-filer.

Er det noen som har lyst til å bli med på et MTUG Script Club team i Winter Scripting Games?

Selv skal jeg delta som coach, så jeg kan ikke skrive selv løsningene men bidrar gjerne med forslag og tilbakemeldinger.

Lagene kan meldes på fra og med 2. Januar. Dersom det er interesse for dette setter jeg opp en Meetup-event på denne siden slik at de som er interessert kan melde seg på.

Mer info her:

Logon and operational information

Games Schedule

Events and Event authors

Team Foundation Tips