addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobe--smallglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1launch-new-window--smalllight-bulblinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

Oslo GTD gathering Message Board › Hvordan få mail inn som task inn i outlook via exchange?

Hvordan få mail inn som task inn i outlook via exchange?

Kent S.
user 13283981
Oslo, NO
Post #: 1
Hei - Takk for igår.

Først og fremmst stor takk til Morten få å å drive GTD Gathering i Oslo. For meg er dette et veldig viktig forum for hele tiden å blive brakt inn på rett spor igjen - også selvom jeg ikke er tekno nerd ;o).

Det er mulig at jeg ikke fulgte nok med igår, men jeg mener at en av dere presenterte en metode til å gjøre mail om til en task i outlook via exchange. Metoden var å sende en mail til spootnik (tror jeg) som da kommer tilbake som en task. Jeg har set litt på Spootnik og for meg er den veldig linket opp til Omnifocus...

Altså: Nogen som kan hjelpe meg på rett vei igjen - findes der en metode hvor jeg kan gjøre mails om til task via IPhone og Ipad uten å være i outlook?

1000 takk for hjelpen.

Mvh Kent