addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobe--smallglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1launch-new-window--smalllight-bulblinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

Oslo GTD gathering Message Board › Kravspesifikasjon til GTDapplikasjon

Kravspesifikasjon til GTDapplikasjon

Øyvind M.
user 11941522
Oslo, NO
Post #: 3
Hei,

Jeg leker med tanken på å lage en oversikt over ulike GTDapplikasjoner. Jeg vet at det finnes flere oversikter der ute, men de jeg har sett er ganske uoversiktlig og inneholder ikke informasjon om hvilke behov den dekker ut fra en standard.

Tanken er at nettstedet skal ha informasjon om ulike programmer, platformer samt hvordan de rangeres ut fra en kravspesifikasjon. Kravene er i utgangspunktet ja/nei/delvis med evt en kommentar om det er implementert på en spesiell måte eller kan oppnås ved å trikse litt.

Jeg tenker å kickstarte prosjektet med å be dere om hjelp til å lage kravlisten. Jeg kan jo begynne:

- Sentral synkronisering/backup
- Flere undernivåer på prosjekter (mapper)