addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1light-bulblinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

Symfony User Group - NL Message Board › Meeting 14 september

Meeting 14 september

Stefan K.
skoop
Utrecht, NL
Post #: 2
Hoi,

Is het een idee om de meeting van 14 september te verplaatsen? De dag erna is PFCongres, en het zal voor in ieder geval een aantal mensen misschien lastig zijn om twee maal naar Utrecht te reizen. Voor mezelf is het sowieso lastig, ik ben dan druk bezig met de laatste voorbereidingen voor PFCongres, en zal met de sprekers van PFCongres wat gaan eten.

Nu snap ik dat de meeting niet alleen voor mij verplaatst zal worden, maar misschien zijn er meer mensen die issues hebben hiermee?

Stefan
A former member
Post #: 1
Hoi Stefan,

Goed punt, ik ga ook naar beide. Het zou mooi zijn als er wat meer ruimte tussen is, maar het zal mij er niet van weerhouden te komen. Ik weet ook niet wat de mogelijkheden zijn om de meeting te verplaatsen.

Erwin
A former member
Voor mij gaat 14 sept waarschijnlijk ook niet lukken, dus een andere datum zou mij goed uitkomen :)

Groet, Joost
Rolf B.
Gadgetdude
Soest, NL
Een andere vrijdag zal voor mij ook beter uit komen door vakantieplannen. Ik ben wel erg benieuwd om wat andere Symfony collega's te ontmoeten. Erg leuk om deze groep tegen te komen dus.