addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramlinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

Windows Developer Community Oslo Message Board › Litt off-topic for Windows Phone dette, men jeg trenger freelancer til en Mo

Litt off-topic for Windows Phone dette, men jeg trenger freelancer til en MonoTouch & MonoDroid app

Alexander V.
user 8228040
Oslo, NO
Post #: 5
Pga store arbeidsmengder trenger jeg en freelancer til utvikling av en relativt enkel app for iPhone og Android telefoner.

Utviklngen skal gjøres i C# basert på MonoTouch og MonoDroid. Basisfunksjonaliteten er en QR Kodeleser.

Send en epost til alexander.vikenATcreuna.no hvis du er interessert.

Vil foretrekke freelancere som har mulighet til å sitte hos oss på Skøyen i utviklingsperioden, men det er ikke noe absolutt krav.

Send dette gjerne videre hvis du kjenner en som kunne være aktuell og interessert.