addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1light-bulblinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

Norway Delphi Club Message Board › ITDevCon

ITDevCon

Jørn E. A.
user 3493286
Larvik, NO
Post #: 15
Jeg skal holde to foredrag på ITDevCon i Verona/Italia i november (http://www.itdevcon.i...­.

Jeg skal ikke snakke om Smart i år, men om brukeropplevelser og software-metrikker.

Primož Gabrijelčič (produktsjef) tar Smart-foredragene i år.

Ellers kommer flere kjente Delphi personligheter: Marco Cantù, Jeroen Pluimers og Daniele Teti. Man får en god kontakt med disse i løpet av de to dagne.

Siden jeg også er sponsor av arrangementet får jeg noe rabatt på deltakeravgiften (10-20%). Det hadde vært moro om flere av oss tok en tur nedover, så ta kontakt dersom du er interessert!
Alf C.
user 3200088
Oslo, NO
Post #: 44
Er det en internasjonal konferanse på engelsk, eller er det en konferanse på vesentlig italiensk med litt engelskspråklige foredrag?

Minnes meg en internasjonal enzymologi-konferanse i Mosbach for mange år siden hvor det viste seg at man burde kunne snakke tysk flytende for å ha særlig faglig utbytte utenom selve foredragene da vi var vel omtrent bare 50 av 600 som ikke var tyske :-)
Heldigvis kom tyskpensumet fra realskole og gymnas i 1. klasse til nytte :-9
Men jeg har ikke hatt italiensk i skolen :-D
Jørn E. A.
user 3493286
Larvik, NO
Post #: 16
I utgangspunktet kjører BitTime dette som en internasjonal konferanse. Dvs at introduksjoner og keynotes etc foregår på engelsk. Enkelte av foredragene går på iteliensk. Vi er i allefall en 4-5 foredragsholdere som ikke snakker italiensk ;-) Og jeg vet at det har kommet deltakere fra hele Europa og fra land som Russland og Australia.

Sjekk ut agendaen på http://www.itdevcon.i...­. Her står det også hvilken språk de holdes på.
De har ikke lagt ut alle sessions ennå, og jeg ser at det foreløpig er forholdsmessig mye på italiensk (9 på italiensk og 11 på engelsk). Det kjøres 3 tracks parallelt, så det er alltid et alternativ på engelsk...