addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobe--smallglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1launch-new-window--smalllight-bulblinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

devdate Message Board › #DEVDATE Domotica 1 maart 2012

#DEVDATE Domotica 1 maart 2012

Closed to new replies

This message board is read-only.

Froukje P.
user 14546679
Eindhoven, NL
Beste devdater,

Blijkbaar ben je geïnteresseerd in Android, Automotive of Domotica? Natuurlijk, anders had je jezelf niet aangemeld voor deze #DEVDATE Meetup! Zorg, om niets te missen, dat je op tijd aanwezig bent bij de derde editie van #DEVDATE op 1 maart.

Als je de eerdere berichten hebt gemist kan je hier het programma bekijken. Om je een idee te geven ... We hebben een Human Robot als dagvoorzitter. Daarnaast komen het kenniscentrum voor Domotica, TASS technology solutions en bright.nl een presentatie verzorgen. Kortom als je op de hoogte wil blijven van alles wat er speelt binnen Domotica, meld je dan nu aan, als je dat nog niet gedaan hebt.

Ben je nog niet eerder op de High Tech Campus in Eindhoven geweest? Klik hier voor de routebeschrijving.

Wij hebben weer gezorgd voor een informatief, smakelijk en nuttig evenement voor jou als deelnemer. Aan de voorbereiding zal het niet liggen, nu is het aan jou om 1 maart aanwezig te zijn.

PS: Als je je nog niet hebt aangemeld, klik dan op de knop "i'm attending".

Tot volgende week!

Froukje Pennings en

Femke Brants
Rene P.
renepare
Eindhoven, NL
Post #: 1
Hoi Devdaters,

Ik kom voor het eerst naar een devdate, ben erg blij met Domotica als onderwerp.
Ik kan maar even blijven want moet dan naar OKFN in Utrecht..

Ik wil de devdate community graag warm maken voor een Science Hack Day in Eindhoven.
Dit is een internationaal fenomeen dat voor het eerst in Eindhoven gaat landen.
We zoeken nog mensen en partijen die mee willen doen met dit super leuke event...
Hoe kan ik dit het beste bekend maken bij de devdate leden?

www.openeindhoven.nl