addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscontroller-playcrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramFill 1light-bulblinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonprintShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo

CIRQUE DU SOLEIL - KOOZA Royal Albert Hall

Zostalam pogoniona w sprawie mojego ulubionego cyrku, wiec sprawdzilam i jest.

http://www.royalalberthall.com/tickets/cirque-du-soleil/default.aspx?perfid=27442

Jezeli ktos ma ochote kupic bilety grupowo, poprosze o dane kontaktowe do konca przyszlego tygodnia. Proponuje zakupic bilety w circle (60 funtow) zeby bylo widac cos poza kolumnami, poreczami i plecami wspoludzialowcow.

Join or login to comment.

  • Katarzyna

    DIABLO CHOMIKI WYMIATAJA!!! ...tak mi sie przypomnialo...

    February 13, 2013

    • Kasiek

      Tak, szczególnie gdy sie potykali,... zapomniałam oddychać :D

      February 13, 2013

  • Ivona

    Czad :)

    February 4, 2013

  • Chris

    No i szczęsliwie na bilety się nie załapałem ...możemy sobie sami cyrk zrobic! Ktoś chętny? :)

    January 21, 2013

    • Ivona

      A rob sobie co chcesz. My idziemy do cyrku :D

      January 21, 2013

  • Chris

    sprawdzę zaraz kupon Lotto - jeśli coś wygrałem, to się piszę do cyrku :) nigdy nie wiadomo...

    January 21, 2013

  • Katarzyna

    no to ja tez...nie bede sie wylamywac!

    Juuuupi! :)))) byle do....lutego!

    November 23, 2012

  • Kasiek

    Juuuupi! :)))) byle do ....lutego!

    November 23, 2012

  • Kasiek

    Juuuupi! :)))) byle do ....lutego!

    November 23, 2012

  • Katarzyna

    Biletow na piatek 18 stycznia brak- wyprzedane, w zwiazku z tym data imprezy ulegla zmianie.
    Bilety dla mnie, Iwonki i Kaski juz czekaja na wydrukowanie. Niestety, kto sie nie zalapal, a chcialby dolaczyc, musi zakupic bilet we wlasnym zakresie. Polecam pospiech, bo rozchodza sie jak cieple buleczki. Kaska, Iwonka, siedzimy w lozy M, miejsca 122, 123 i 124. A szampana juz mroza :)

    November 20, 2012

    • Ivona

      JUHU!!!! STRASZNIE SIE CIESZE :) Dzieki :)

      November 20, 2012

  • Katarzyna

    Halo, halo, termin minal, a pieniadze na bilety dostalam tylko od 2 osob!

    Ostatnia szansa, bilety kupuje jutro. No juz, moi drodzy, do dziela!!!

    November 19, 2012

  • Damian

    Jak wyglada kwestia platnosci? Przelewem czy w inny sposob?

    November 5, 2012

  • Ivona

    1 · November 1, 2012

4 went

Our Sponsors

People in this
Meetup are also in:

Sign up

Meetup members, Log in

By clicking "Sign up" or "Sign up using Facebook", you confirm that you accept our Terms of Service & Privacy Policy