addressalign-toparrow-leftarrow-rightbackbellblockcalendarcameraccwcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-small-downchevron-small-leftchevron-small-rightchevron-small-upchevron-upcircle-with-checkcircle-with-crosscircle-with-pluscrossdots-three-verticaleditemptyheartexporteye-with-lineeyefacebookfolderfullheartglobegmailgooglegroupshelp-with-circleimageimagesinstagramlinklocation-pinm-swarmSearchmailmessagesminusmoremuplabelShape 3 + Rectangle 1ShapeoutlookpersonJoin Group on CardStartprice-ribbonShapeShapeShapeShapeImported LayersImported LayersImported Layersshieldstartickettrashtriangle-downtriangle-uptwitteruserwarningyahoo
Renata Roesler de ...
user 126005442
Raleigh, NC
Post #: 1
Hello Everyone!

I know this is a Portuguese group, but I decided to write here since there are so many teachers and people looking for knoledge in this group!
A friend of mine is looking for English Classes (ESL). Any of you guys know an ESL Teacher to teach her private classes 3 times a week? She is brazilian, and lives in Raleigh (Brier Creek neighborhood)

Thank you very much :)

Olá Pessoal!

Eu sei que este é um grupo de português, mas eu decidi escrever aqui desde que há tantos professores de inglês e pessoas buscando por conhecimento neste grupo! Uma amiga está a procura de aulas de inglês (ESL).
Algum de vocês conhece um professor para aulas particulares 3 vezes por semana? Ela é brasileira, e mora na região do Brier Creek.

Muito obrigada!