

De qué se trata
Excursions, escapades, visites guiades, rutes culturals, espectacles, museus... Si tens inquietuds culturals, vols passar una bona estona, conèixer gent nova o formar part d'un grup cultural, et convidem a provar les nostres activitats, sempre amb molta diversió i bon rotllo!
On? Quan? Qui? Per què?
On? Pots trobar-nos a les nostres pàgines web i si vols estar informat de les activitats i ser dels primers a reservar plaça, et pots inscriure a les nostres webs i formar part de la nostra comunitat, hi ha gent molt maca amb ganes de gaudir de la vida! Com tu!
Quan? Cada setmana tenim activitats, inclús entre setmana! Activitats setmanals, alguna escapada especial i normalment una vegada al mes una sortida de més d'un dia! Ho tenim tot!!! 😉
Qui? Tothom és benvingut! Qui tingui ganes de viure, passar-ho bé, gaudir al màxim de la vida, trobar gent amb les mateixes inquietuds, fer amics/es, trencar la seva rutina, en definitiva... Sumar vida!!!
Per què? Perque t'ho mereixes!!!
A vegades, costa donar el primer pas, però després ho agraeixes!
T'esperem!
Próximos eventos (4+)
Ver todo- CAPVESPRE AL PARK GÜELL, REDESCOBRINT L'OBRA DE GAUDÍ - VISITA GUIADAParc Guell/Parc del Carmel, Barcelona
Barcelona és plena d'obres mestres d'Antoni Gaudí. Un dels parcs més populars de la ciutat, el Park Güell, on es poden veure diverses obres notables de l'arquitecte, n'és un altre exemple. Una visita guiada a aquest increïble parc és, per tant, una excel·lent manera de conèixer Barcelona.
El Park Güell, una de les obres més emblemàtiques d'Antoni Gaudí, va ser construït entre els anys 1900 i 1914, i es va inaugurar com a parc públic el 1926. Té una extensió de 17,18 hectàrees, superfície que el converteix en una de les obres arquitectòniques més grans del sud d'Europa.
Durant la nostra visita al Park Güell també parlarem sobre la figura de Gaudí i el seu temps, i repassarem, també, les altres grans obres del genial arquitecte, com per exemple la Sagrada Família, la Casa Milà ('la Pedrera'), la Casa Batlló, la Casa Vicens, la Torre Bellesguard o la cripta de la colònia Güell.
Així que us emplacem a aquesta visita guiada, on la Maria us explicarà tota la història i curiositats d'aquesta obra tan característica de la nostra ciutat, el significat de les obres, el que ens volia mostrar Antoni Gaudí i els missatges ocults d'aquest parc tan proper i especial.
Com sona, oi? No deixis escapar l'oportunitat de submergir-te en l'univers de Gaudí i descobrir els secrets del Park Güell amb la Maria. Serà una experiència inoblidable plena d'història, art i moltes sorpreses.
T'hi apuntes?A on? Quan?
DATA: 30/08/2025 HORA: 18:00 LLOC: Parc Güell - Entrada carretera del carmel
PREU VISITA GUIADA: ………..23€
PREU VISITA GUIADA: …...22€
Per a la reserva pots fer l'ingrès via BIZUM o transferencia a :
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 - referència: PARK, i el teu nom
*IMPORTANT: Només es farà efectiva la reserva de plaça quan es rebi el pagament de l'activitat
COM RESERVAR PLAÇA?
✔ Et pots apuntar directament per la nostra pagina principal (https://culturaiocibarcelona.com/).
✔ A la mateixa descripció de l'activitat tens les formes de pagament (transferència bancària o BIZUM) quan t'apuntis pots fer el pagament de l'activitat per reservar plaça.
APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAÇA A L'ACTIVITAT.
*No es faran devolucions en cas de no presentar-se a l’activitat o no avisar de la NO asistencia 48 hores abans de l'activitat.
Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a través de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d'informació i reserves 650 83 54 70.
- DE CUBA A BEGUR:👒 FIRA D'INDIANS A BEGUR 2025Sants-Estació, Salida: Plaça Joan Peiró, estació de Taxis, Barcelona
La Festa d'Indians de Begur no és només una celebració, sinó una revivència d'un dels capítols més fascinants de la història de la Costa Brava. Aquesta festa anual ret homenatge a la intensa relació que es va forjar entre Begur i Cuba durant el segle XIX. En aquella època, molts begurencs, empesos per l'anhel de millorar les seves vides, van salpar cap a l'illa caribenya per a buscar fortuna.
Aquells que van triomfar en els seus negocis, van tornar a la seva terra natal convertits en els populars "americanos". En arribar, van construir cases sumptuoses i ostentoses, conegudes com a "cases d'indians", que avui dia continuen sent un dels tresors arquitectònics del poble.
Aquests "americanos" van portar amb ells no només la seva riquesa, sinó també un estil de vida, un llegat cultural i una forma de fer que va deixar una empremta profunda en la identitat de Begur.
Durant el primer cap de setmana de setembre, Begur es transforma en un escenari vibrant i ple de vida. Els carrers i places s'omplen d'un ambient colonial i festiu, on cada detall està pensat per transportar-te directament a aquella època.
I es aquí, on Cultura i Oci, ens vestim de blanc per gaudir d'aquesta festa tan bonica, especial i històrica! Així que, si vols, pots vindre de blanc per a celebrar amb nosaltres aquesta festa única plena de vida i a on podrem ser "indians" per un dia! Tindrem temps lliure per visitar aquesta festa, amb el seu mercat d'ultramar i mostra d'oficis, els seus espectacles o les seves activitats culturals...
US DEIXEM LINK DEL PROGRAMA D'AQUEST ANY DE LA FIRA:
PROGRAMA-XX-FIRA-INDIANSVine a viure una experiència única, a ballar al ritme de la música caribenya i a submergir-te en una part de la història de Catalunya que et deixarà sense paraules.
A on? Quan?
DATA: 06/09/2025 - HORA: 09:00 h - LLOC: Plaça Joan Peiró (sortida Estació de Sants)
PREU: ...............39€
PREU VIP: .......37€
Que inclou?
✔ Bus privat
✔ Guia / organitzador acompanyant Cultura i Oci Barcelona
✔ Assegurança d'accidents i RC
✔ IVA 21%No inclou
❌ Dinar (Dinar per lliure)
Per a la reserva pots fer l'ingrés via BIZUM o transferència a:
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 - referència: BEGUR, i el teu nom + COGNOM
*IMPORTANT: Només es farà efectiva la reserva de plaça quan es rebi el pagament de l'activitat
COM RESERVAR PLAÇA?
✔ Et pots apuntar directament per la nostra pagina principal (https://culturaiocibarcelona.com/event/fira-indians-a-begur-xx-edicio).
✔ A la mateixa descripció de l'activitat tens les formes de pagament (transferència bancària o BIZUM) quan t'apuntis pots fer el pagament de l'activitat per reservar plaça. APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAÇA A L'ACTIVITAT.
*No es faran devolucions en cas de no presentar-se a l’activitat o no avisar de la NO asistencia 48 hores abans de l'activitat.
Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a través de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d'informació i reserves 650 83 54 70. - ANEM AL TEATRE! "ELS BONS" - Amb Jordi Boixaderas i Ramon MadaulaTeatre Poliorama, Barcelona
Avui us portem un espectacle a on veurem als grans actors Jordi Boixaderes i Ramon Madaula dirigits per en Paco Mir. Una tragicomèdia molt interessant i divertida sobre dos amics que es troben en l’escenari del Cercle Artístic del seu poble.
Una obra que no us podeu perdre, veurem com en aquest cas, dos actors poden omplir tranquil·lament un escenari, sense que trobem a faltar més personatges. Una obra on no tot és com es veu... Al capdavall, “els bons” potser no són tan bons.
Us esperem! Aquesta obra va esgotar molt ràpidament les entrades a la seva primera temporada. Nosaltres tenim reservades primeres files en butaques centrals per no perdre detall! Vine a gaudir del teatre amb nosaltres!
Sinopsi:
S’acosta Nadal, dos amics han quedat a quarts de vuit del vespre al Cercle Artístic del seu municipi. Allà fa anys que interpreten respectivament l’arcàngel Sant Miquel i Satanàs en els Pastorets locals. El que interpreta Satanàs aquest any no podrà: acaba de perdre un recurs d’apel·lació, li toca complir pena de presó. Li demana a l’amic que el substitueix. A l’amic, però, li costa ser dolent. El veterà li ensenya els ressorts que cal activar perquè aflori la maldat necessària per ser un bon Satanàs.
Quan? A on?
DATA : 13/09/2025 - HORA : 17:15h - LLOC : Teatre POLIORAMA (Rambla dels Estudis, 115, Ciutat Vella, 08002 Barcelona)
PREU : ............33€Inclou:
✔ Entrada obra teatre “ELS BONS”
✔ Localitats a platea primeres files (FILES 04 I 05 BUTAQUES CENTRALS)
✔ Acompanyant i organitzador de grup
✔Assegurança d'accidents y RC
✔ IVA 21%*Per a la reserva pots fer l'ingrès via BIZUM o transferencia a :
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 - referència: ELSBONS + el teu nom +cognom
*IMPORTANT: Només es farà efectiva la reserva de plaça quan es rebi el pagament de l'activitat
COM RESERVAR PLAÇA?
✔ Et pots apuntar directament per la nostra pagina principal (https://culturaiocibarcelona.com/event/anem-al-teatre-els-bons) o al nostre telefón d’informació i reserves 650835470.
✔ A la mateixa descripció de l'activitat tens les formes de pagament (transferència bancària o BIZUM) quan t'apuntis pots fer el pagament de l'activitat per reservar plaça. APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAÇA A L'ACTIVITAT.
Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a través de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d'informació i reserves 650 83 54 70.
- CLAVÉ AMB MAJÚSCULES - PALAU MARTORELLPalau Martorell, Barcelona
Ens fa molta il·lusió anunciar una oportunitat única! 🤩 Us portem a la primera exposició antològica de l'artista català Antoni Clavé a la seva ciutat natal, una mostra que no només ret homenatge a la seva vida, sinó que explora el seu impacte en l'art europeu.
Sabies que, tot i el seu exili forçat a París, sempre va portar Barcelona al cor? ❤️
Format a la Llotja de Barcelona amb Fèlix Mestres, Josep Mongrell i Ángel Ferrant, en acabar la Guerra Civil es va exiliar a França, on va viure fins a la seva mort, primer a Perpinyà, després a París i en Saint Tropez; des d'allí va obtenir un ampli reconeixement internacional. Pintor, gravador i escultor, se'l va associar amb l'anomenada Escola de París, juntament amb Pablo Picasso, Juan Gris, Joan Miró o Antonio Saura.
És difícil classificar l’obra d’un home per a qui no hi havia límits formals, intel.lectuals ni polítics. Les seves primeres produccions d’art eren peces íntimes que tendien cap a l’abstracció. Després va evolucionar cap a un estil més expressionista, utilitzant tècniques com relleus, collages amb papers rebregats, l’assemblatge, el gravat i també la pintura.
Aquesta exposició és una oportunitat perfecta per connectar amb un geni del segle XX a través de més de 100 obres mestres que transiten per diferents ciutats que van marcar la seva vida: Barcelona, París, Tòquio i Nova York. És l'ocasió ideal per endinsar-nos en la seva visió, veure com va transitar de la pintura a l'escultura, i per què un crític el va definir com "un artesà en el sentit més noble del terme".
No t'ho perdis! Un autèntic viatge al passat per conèixer un dels grans de l'art català.
A on? Quan?
DATA : 19/09/2025 - HORA : 11:00h - LLOC : Palau Martorell - Carrer Ample, 11. Barcelona
PREU:.................23€
PREU VIP:.................22€
Que inclou?
✔ Audio Guia (No et perdis res! Portat els teus auriculars)
✔ Organització activitat + entrades al museu
✔ Visita guiada per Maria Vallverdú
✔ Assegurança d'accidents i RC
✔ IVA 21%Per a la reserva pots fer l'ingrès via BIZUM o transferencia a :
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 - referència: CLAVÉ, i el teu nom
*IMPORTANT: Només es farà efectiva la reserva de plaça quan es rebi el pagament de l'activitat
COM RESERVAR PLAÇA?
✔ Et pots apuntar directament per la nostra pagina principal (https://culturaiocibarcelona.com/).
✔ A la mateixa descripció de l'activitat tens les formes de pagament (transferència bancària o BIZUM) quan t'apuntis pots fer el pagament de l'activitat per reservar plaça.
APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAÇA A L'ACTIVITAT.
*No es faran devolucions en cas de no presentar-se a l’activitat o no avisar de la NO asistencia 48 hores abans de l'activitat.
Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a través de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d'informació i reserves 650 83 54 70.