CARROS de FOC -- 5 dies de Pirineu autèntic


Detalles
La travessa del Parc Nacional d'Aigüestortes i estany de Sant Maurici
++inscripcions abans del 13 de juliol ++
Carros de foc és la Travessa per excel·lència del Pirineu, la pionera en aquesta modalitat i una de les més desitjades pels amants del senderisme.
Recorrent les valls del Parc Nacional d'Aigüestortes ens transporta entre rius, llacs, colls i cims de vall en vall per uns racons que són una meravella per al cos i l'ànima.
Després d'uns quants estius fent-la amb diferents grups de senderistes podem dir que proposem una ruta de 5 dies assequible si tens una mica de preparació física i ganes de gaudir de muntanya en estat pur, amb unes etapes dissenyades per caminar sense pressa i arribar amb temps als refugis i poder-los disfrutar.
++ Si hi estàs interessat contacta el més aviat possible per assegurar la plaça. Els refugis estan molt sol·licitats i ens cal reservar amb la màxima antelació ++
++ Reserves i confirmació abans del 13 de juliol ++
++ Més detall de la proposta (etapes, pagament...a: www.guiesaixeus.com/carros-de-foc ++
** Recorrergut:
dia 1: Espot-Sant Maurici-Saboredo.
dia 2: Saboredo-Circ de Colomers-Refugi Ventosa i Calvell.
dia 3: Refugi Ventosa-Coll de Contraix-Refugi Estany Llong.
dia 4: Refugi Llong-Coll de Dellui-Refugi Colomina.
dia 5: Refugi Colomina-Coll Saburó-Coll Monestero-Sant Maurici-Espot.
** Allotjaments: farem nit als refugis de: Saboredo, Ventosa i Calvell, estany Llong i Colomina.
** Pensió: estarem en règim de mitja pensió. Als refugis es poden adquirir pícnics per a cada dia de ruta (uns 13€ aprox.).
** Material: el típic de senderisme a l'estiu. Si t'inscrius et farem arribar un llistat de material més detallat.
** Preu: el cost de l'activitat és de 550€ i inclou el guiatge, la gestió de les reserves, l'allotjament en 4 refugis de la ruta en règim de MP (sopar, dormir i esmorzar), el taxi d'Espot a l'estany de Sant Maurici (anada/tornada), material de seguretat col·lectiu i assegurança d'accidents i de RC.
** Transport: el farem en vehicles privats compartint despeses de gasolina excepte el conductor (20€/persona). Coordinarem la possibilitat de poder compartir vehicles entre els participants per arribar fins Espot.
** Mínim: 4 participants
Màxim: 9 participants
Més detall de les dades de la sortida, les etapes dia a dia, preu i condicions de pagament podeu consultar:
www.guiesaixeus.com/carros-de-foc
GUIA i CONTACTE: Albert
608 671 533 (podeu fer whatsapp)
info@guiesaixeus.com
Aquesta activitat s'anuncia per altres canals de difusió. El nombre de places pot no coincidir amb les places reals disponibles


CARROS de FOC -- 5 dies de Pirineu autèntic