CAP DE SETMANA DE NATURA🌳A ST. LLORENÇ DE MORUNYS, SOLSONÈS🌿


Detalles
Preparats per un cap de setmana al Pre-Pirineu català? Anem al Solsonès en plena natura al petit poble de St. Llorenç de Morunys!?
Ens esperen dos dies d'excursions i natura a la Vall de Llord!
Ens trobarem a les 10h en un bar-restaurant al centre de St. Llorenç de Morunys, on ens trobarem tots.
Des d'aquí mateix començarem l'excursió d'uns 12 km aproximadament i 500 m de desnivell i dificultat Mitja.
Passarem per senders entre boscos, fonts, ermites i gaudirem d'unes vistes panoràmiques a tota la zona!
Menjarem de picnic i continuarem la ruta circular fins acabar arribant a la Font de St. Serní i desfarem el camí cap al nostre hostal de 2*
Després d'una tarda tranquil.la després d'una bona dutxa, anirem a sopar a un restaurant del poble i tindrem ocasió de fer una copa abans d'anar a dormir! Serà el moment ideal per fer jocs de coneixença!
Diumenge al matí marxarem després d'esmorzar i sortirem des del mateix hostal cap a les Fonts del Cardener i la Font de la Puda, una excursió d'uns 8 km i 250 m de desnivell i nivel Fàcil-Mig.
Acabarem dinant (qui vulgui) a un restaurant fantàstic amb vistes magnífiques al pantà de la Llosa del Cavall. Serà un menú amb primer, segon i postre a triar i aigua mineral per 27€.
📌Què inclou:
-Organització
-1 nits hotel 2* en hab. doble twin comp.
-Sopar del Dissabte
-Esmorzar del Diumenge
-2 excursions de senderisme
-Guia oficial de Turisme
-Monitor de suport
-Asseg. d'acc. i RC
-IVA
PREUS:
175€ en Hab triple per persona (3 llits individuals)
185€ en Hab. doble per persona (2 llits individuals)
215€ en Hab individual
Les places i els tipus d'habitacions són limitats, afanya't!!!
📌No està inclòs:
Dinar del diumenge
Transport
✏️Com Reservar?
- Apunta't a Meetup i facilita'ns el teu telèfon
- Fer paga i senyal de 65€
- Indica'ns si tens alguna al.lèrgia o intol.lerància alimentícia
- Digues des d'on surts i si disposes de cotxe, intentarem organitzar els cotxes perquè puguis compartir transport i les despeses de cotxe!
- Resta de la sortida a la mateixa escapada en efectiu
- El dia abans de la sortida crearem el grup de whatsapp amb tots els participants.
- En cas de cancel.lació no es podrà retornar la paga i senyal
‼️ATENCIÓ! ÚLTIM DIA PER RESERVAR ÉS EL 15 D'AGOST!! NO T'ADORMIS!
📌Què s'ha de portar:
-calçat que no rellisqui, ideal per caminar
-crema solar
-barret o gorra
-1 muda de tot portar
-2 mudes còmodes per a caminar
-Bastons de caminar si n'utilitzes
-Necesser, taps per orelles i pijama
-Si t'agrada la fotografia, la càmera!
Anima't i contacta'ns al 677840535!
Ens ho passarem genial!
Excursions Dating

CAP DE SETMANA DE NATURA🌳A ST. LLORENÇ DE MORUNYS, SOLSONÈS🌿