Skip to content

Colliure i la Costa Vermella amb cata de vins

Photo of Argi González
Hosted By
Argi G. and Benoit de Montaigu .
Colliure i la Costa Vermella amb cata de vins

Details

·IDIOMES: CATALÀ
·Otros idiomas: español (bajo demanda).
·Other languages: English (on demand).
·D'autres langues : Français (sur demande).

Costa sinuosa, carreteres panoràmiques, paisatge de vinyes verdes que arriben al mar, antics pobles de pescadors i de mariners que foren i són refugi de pintors, soberbs edificis reials, carrerons perduts amb acolorides cases, bodegues d'excel·lents vins... la Costa Vermella és un lloc imprescindible de conèixer o de tornar a gaudir-lo una i una altra vegada.

En molt pocs kilòmetres hi ha una gran concentració de punts d'interès que nosaltres procurarem sintetizar en aquesta bella excursió.

En primer lloc visitarem Colliure, la joia de la Costa Vermella, on són nombrosos els seus atractius: l'antic barri de pescadors de carrers estrets i acolorits, la capella marina de Sant Vicent, el Palau Reial, l'església de Nostra Senyora dels Àngels, el port d'Amont, el port d'Avall i el claustre i exterior del monestir dels Dominics. Menció especial mereix la visita que farem a la tomba d'Antonio Machado.

Després hi haurà temps lliure per dinar i descansar. A Colliure hi ha tot tipus de possibilitats de fer el nostre àpat: restaurants de molt divereses qualitats i preus, bars on fan entrepans, supermercats on comprar begudes i menjar o llocs on menjar el nostre pícnic.

Més tard recorrerem una carretera panoràmica fins a Banyuls de la Marenda on farem una visita guiada per les instal·lacions del celler "Terres des Templiers" on ens ensenyaran el procés de creació dels vins de D.O. Colliure i de D.O. Banyuls vinculats històricament amb els cavallers templers de qui agafen el nom.

·PROGRAMA:
08h00 Sortida de Barcelona.
10h00 Parada en un àrea de l'autopista per esmorzar.
11h30 Visita del poble Colliure.
13h30 Temps lliure per dinar.
15h00 Sortida de Colliure i desplaçament fins a Banyuls-sur-Mer.
15h30 Visita i degustació de vins del celler "Terres des Templiers" (idoma: castellà).
17h15 Sortida de Banyuls-sur-Mer.
18h30 Breu parada en un àrea de l'autopista.
20h00 Arribada a Barcelona.

·PUNTS DE TROBADA:
08.00 h Plaça de Catalunya num. 21 (Barcelona), davant del Hard Rock Café.
09.00 h Àrea de servei de la Selva de l'autopista AP-7 (hi ha lloc per aparcar a l'interior i a l'exterior i té fàcil comunicació entre ambdós costats de l'autopista). Parada prèvia demanda.

·AUTOBÚS + GUIA TURÍSTIC + ORGANITZACIÓ + ASSEGURANÇA DE RESPONSABILITAT CIVIL= 40€

Photo of Descubrir Girona y la Costa Brava group
Descubrir Girona y la Costa Brava
See more events
Hard Rock Cafè
Pl. de Catalunya, 21 · Barcelona, CT