Mares emprenedores a l’era digital.

Details
Ser mare emprenedora a l’era digital permet conciliar la vida laboral i la vida familiar? Permet tenir una vida amb un horari més flexible? És el camí cap a no haver de renunciar a alts càrrecs mentre es manté disponible per a la família? És el camí cap a fer una cosa amb un valor més gran que treballar per a un altre?
I els reptes? Hi ha recolzament per part de la família i parella? I institucional?
En parlarem a la xerrada el día 18 de Febrer!
Emma Llensa, emprenedora des de l’any 2009 i mare de 2 fills. Per l’Emma, l’emprenedoria sempre ha estat lligada a la maternitat, fins i tot quan no tenia fills, ja que el seu objectiu ha estat sempre dissenyar un tipus de vida compatible amb totes les àrees d’aquesta (família, hobbies, formació, inquietuds) i no només amb l’àrea laboral.
Ens explicarà a la xerrada la història de les seves empreses i com han estat lligades d’una manera o altra a la maternitat. Fa un temps, embarassada de 7 mesos, un client seu li va dir que quan tingués el seu fill ja no voldria treballar perquè la ment li quedaria absorbida completament pel nadó i perdria la motivació. Aquesta afirmació, lluny de ser neutre, neix d’un cliché molt extès que diu que les dones quan són mares només tenen el cap pels nadons i deixen de ser útils a nivell laboral. Creieu que és certa? En parlarem!

Mares emprenedores a l’era digital.