Skip to content

Details

(CASTELLANO a continuación 🍀 ENGLISH below)

🎒 Aquest juliol ens espera una experiència de 5 dies al paradís del senderisme i de l’alta muntanya: la Vall d’Aran. Seran cinc dies envoltats de natura salvatge, llacs glacials, boscos exuberants i pobles d’alta muntanya que conserven tot l’encant de la Vall.

📍 La Vall d’Aran – Val d’Aran en aranès – és un indret únic al nord-oest de Catalunya, i l’única comarca catalana que drena cap a l’Atlàntic. La seva ubicació, arrapada als Pirineus i envoltada de cims majestuosos, la converteix en un autèntic tresor per als amants de la natura i la muntanya.

🥾 Ens hi esperen rutes espectaculars, aire pur, silenci i paisatges que emocionen. També gaudirem d’alguns dels pobles més bonics i característics de la zona, plens d’història i tradició.

Un viatge actiu, refrescant i ple de moments especials en una destinació que es viu intensament des del primer moment.

### 📅 PROGRAMA:

🗓️ Dimecres 15/7
De Beret al Santuari de Montgarri – Ruta circular de 10,5 km i 200 m de desnivell, seguint el riu Noguera Pallaresa des del Pla de Beret fins al santuari de Montgarri, al límit amb el Pallars Sobirà i l’Arieja (França).

🗓️ Dijous 16/7
Banhs de Tredòs – Circ de Colomèrs – El gran clàssic! Una ruta emblemàtica al Parc Nacional d’Aigüestortes, amb la major concentració d’estanys del Pirineu.
🔹 Ruta curta: 11 km / 380 m desnivell
🔹 Ruta llarga: 16 km / 580 m desnivell

🗓️ Divendres 17/7
Bosc de Carlac – Ruta circular de 8 km i 345 m de desnivell entre faigs centenaris, amb vistes al gran Aneto.
A la tarda: Passejada vora el riu Garona (5 km, 50 m desnivell) visitant Garòs i Arties, dos dels pobles més bonics de la vall.

🗓️ Dissabte 18/7
Estany de Restanca – 9 km i 560 m de desnivell. Una ruta icònica als peus del Montardo, dins la famosa travessa dels Carros de Foc.
Finalitzem el dia descobrint Bagergue, un altre poble amb encant.

🗓️ Diumenge 19/7
Cascada dels Uelhs deth Joeu i vall de l’Artiga de Lin – 9 km i 390 m de desnivell. Tanquem amb un dels paratges més bells de la vall abans de tornar a casa, enamorats d’aquesta terra.

### 💶 Preu i condicions:

💰 Preu: 490 €
(Suplement habitació individual: 160 €)
🚗 +49€ de transport (pagament directe al conductor/a)
El preu inclou:
mitja pensió en habitacions dobles amb bany privat (allotjament, esmorzar i sopar) al tranquil poble de Casau, al costat de Vielha, en una acollidora pensió familiar de muntanya.
✅ guiatge per guia titulat + assegurança d'accidents i RC. Viatja tranquil, gaudeix més!
📌 Reserva: Cal fer una transferència de 290€ com a paga i senyal (et donarem el compte un cop t'inscriguis).

📅 Política de cancel·lació:

  • Fins a 30 dies abans: retorn 100%
  • Fins a 15 dies abans: retorn 50%
  • A partir del 17 de juny: no es reembossa la paga i senyal

### 📲 Segueix-nos!

📷 Instagram 👉 Instagram
😎 Facebook 👉 Facebook
🥰 Grup de WhatsApp 👉 Grup de WhatsApp
📞 Per a més informació, escriu-me preferentment per WhatsApp al 609 30 97 97 (Jordi)

--------- ⛰️ CASTELLANO 🌿

🎒 Este julio nos espera una experiencia de 5 días en el paraíso del senderismo y de la alta montaña: el Valle de Arán. Serán cinco días rodeados de naturaleza salvaje, lagos glaciares, bosques exuberantes y pueblos de alta montaña que conservan todo el encanto del valle.
📍 El Valle de Arán – Val d’Aran en aranés – es un lugar único en el noroeste de Cataluña y la única comarca catalana que vierte sus aguas al Atlántico. Su ubicación, abrazada por los Pirineos y rodeada de cumbres majestuosas, la convierte en un auténtico tesoro para los amantes de la naturaleza y la montaña.
🥾 Nos esperan rutas espectaculares, aire puro, silencio y paisajes que emocionan. También disfrutaremos de algunos de los pueblos más bonitos y característicos de la zona, llenos de historia y tradición.
Un viaje activo, refrescante y lleno de momentos especiales en un destino que se vive intensamente desde el primer momento.

### 📅 PROGRAMA:

🗓️ Miércoles 15/7
De Beret al Santuario de Montgarri – Ruta circular de 10,5 km y 200 m de desnivel, siguiendo el río Noguera Pallaresa desde el Pla de Beret hasta el Santuario de Montgarri, en el límite con el Pallars Sobirà y el Ariège francés.

🗓️ Jueves 16/7
Baños de Tredòs – Circo de Colomèrs – ¡Todo un clásico! Una ruta imprescindible en el Parque Nacional de Aigüestortes, con la mayor concentración de lagos de todo el Pirineo.
🔹 Ruta corta: 11 km / 380 m desnivel
🔹 Ruta larga: 16 km / 580 m desnivel

🗓️ Viernes 17/7
Bosque de Carlac – Ruta circular de 8 km y 345 m de desnivel entre hayas centenarias, con vistas al Aneto.
Por la tarde: Paseo junto al río Garona (5 km y 50 m de desnivel) visitando Garòs y Arties, dos de los pueblos más bonitos del valle.

🗓️ Sábado 18/7
Estany de Restanca – 9 km y 560 m de desnivel. Ruta emblemática a los pies del Montardo, dentro de la famosa travesía de los Carros de Foc.
Al terminar la ruta, descubriremos Bagergue, otro encantador pueblo de montaña.

🗓️ Domingo 19/7
Cascada de los Uelhs deth Joeu y valle de Artiga de Lin – 9 km y 390 m de desnivel. Una de las zonas más espectaculares del Valle de Arán para despedirnos del viaje con el corazón lleno… ¡y con ganas de volver pronto!

### 💶 Precio y condiciones:

💰 Precio: 490 €
(Suplemento habitación individual: 160 €)
🚗 +49€ de transporte (se abona directamente al conductor/a)
El precio incluye:
✅ Media pensión en habitaciones dobles con baño privado (alojamiento, desayuno y cena) en el tranquilo pueblo de Casau, junto a Vielha, en una acogedora pensión familiar de montaña.
✅ Guía titulado + seguro de accidentes y RC. ¡Viaja tranquilo y disfruta más!
📌 Reserva: Se confirmará con una transferencia de 290€ como paga y señal (te facilitaremos el número de cuenta cuando te inscribas).

📅 Política de cancelación:

  • Hasta 30 días antes: devolución del 100%
  • Hasta 15 días antes: devolución del 50%
  • A partir del 17 de junio: no se reembolsa la paga y señal

Síguenos en:
👉 Instagram
👉 Facebook
y no te olvides unirte al 👉 Grupo de WhatsApp 👈 para estar informado de nuestras próximas salidas!

Para + INFO no dudes en contactarme ☎️ (preferentemente via whats) al 609309797 (Jordi)

------- ⛰️ ENGLISH 💦👙

🎒 This July, a 5-day adventure awaits us in the paradise of hiking and high mountains: the Aran Valley. Five days surrounded by wild nature, glacial lakes, lush forests, and mountain villages that preserve all the charm of the valley.
📍 The Aran Valley – Val d’Aran in Aranese – is a unique corner in the northwest of Catalonia, and the only Catalan region whose waters flow toward the Atlantic. Its location, nestled within the Pyrenees and surrounded by majestic peaks, makes it a true treasure for nature and mountain lovers.
🥾 We have spectacular routes ahead of us, fresh air, silence, and landscapes that stir the soul. We will also explore some of the most beautiful and characteristic villages in the area, full of history and tradition.
An active, refreshing trip full of special moments in a destination that is lived intensely from the very first moment.

## 💶 Price & Conditions

## 💰 Price: €490

(Single room supplement: €160)
🚗 +€49 for transport (paid directly to the driver)

### Included:

✅ Half board accommodation in double rooms with private bathroom (accommodation, breakfast and dinner) in the peaceful village of Casau, near Vielha, in a cozy family-run mountain guesthouse
✅ Certified mountain guide + accident & liability insurance — Relax and enjoy!

### 📌 Booking:

A deposit of €290 is required to secure your spot (bank details will be provided upon registration).

### 📅 Cancellation policy:

  • Up to 30 days before: 100% refund
  • Up to 15 days before: 50% refund
  • From June 17 onwards: deposit is non-refundable

📲 Stay connected:

For more info, feel free to contact me (preferably via WhatsApp)
☎️ +34 609 309 797 (Jordi)
⛰️

Related topics

Events in Barcelona, ES
Hiking
Outdoors
Sports and Recreation
Consciousness
Walking

You may also like