Skip to content

Details

Hallo bitcoinere!

Da er neste meetup i boks, og både nye og gamle er velkommen!

Har du ideer til foredragsholdere/temaer er det bare å komme med innspill. Du er også velkommen til å holde innlegg selv!

Som vanlig skjer det utrolig mye på kort tid i bitcoin-verden, så vi får nok å prate om:

Hva er greia med datamaskinen til 21 inc? Kommer Blockstream til å blokkere eller fremskynde en oppskalering av transaksjonsfrekvensen? Blir det en avklaring under skalerings-konferansen i Hong Kong i desember? Er sensuren på de største forumene bra eller dårlig? Er det en fremtid i bankenes private, distribuerte databaser, eller er det et blindspor? Eller hva synes du om at Circle har søkt om patent på en rekke banale, eksisterende bitcoin-funksjoner?

┗(°0°)┛

Velkommen!!!

Related topics

You may also like