Friday After Work at Ophelia!
Details
Hallo bitcoinere!
Da er neste meetup i boks, og både nye og gamle er velkommen!
Har du ideer til foredragsholdere/temaer er det bare å komme med innspill. Du er også velkommen til å holde innlegg selv!
Som vanlig skjer det utrolig mye på kort tid i bitcoin-verden, så vi får nok å prate om:
Hva er greia med datamaskinen til 21 inc? Kommer Blockstream til å blokkere eller fremskynde en oppskalering av transaksjonsfrekvensen? Blir det en avklaring under skalerings-konferansen i Hong Kong i desember? Er sensuren på de største forumene bra eller dårlig? Er det en fremtid i bankenes private, distribuerte databaser, eller er det et blindspor? Eller hva synes du om at Circle har søkt om patent på en rekke banale, eksisterende bitcoin-funksjoner?
┗(°0°)┛
Velkommen!!!
